נקמת הפועל. החלפת מאמן בקבוצות הכדורסל הישראליות זו פעולה שכיחה עד מאוד. רק העונה, לאחר 16 מחזורים הוחלפו כבר 5 מאמנים בכירים, והיד עוד נטויה. 

הראשון שפוטר העונה היה עודד קטש, כשזה אימן את הפועל ת"א. לאחר שפוטר, חזר קטש אל מועדון הכדורסל הקודם בו אימן ואותו עזב לטובת אימון הפועל ת"א במשך עונה וקצת, הפועל אילת.

הערב (שני), חזר קטש אל היכל הדרייב אין, המקום ששימש לו כבית בעונה וקצת האחרונות, במטרה אחת - להראות להפועל תל אביב שלא הוא היה הבעיה של הקבוצה. 

זה דבר ידוע ומחקרים רבות נעשו עליו. ברוב המקרים, החלפת מאמן לא מביאה תוצאות לטווח ארוך והדבר נעשה בעיקר בשל העלות הזולה של החלפת מאמן אל מול החלפת סגל שחקנים. 

הערב הוכיח קטש, כי הבעיה בהפועל תל אביב עמוקה הרבה יותר מעוד מאמן ופחות שחקן. הבעיה היא ברוח, במנטליות, ברעב וברצון לנצח. 

קטש אשר גם במועדון הכדורסל החדש ישן אליו חזר, זה מאילת, נתקל בקשיים רבים ורק לאחרונה הצליח מעט לייצב את הקבוצה עם שינוי בסגל השחקנים. סגנית האלופה מאילת, הוליכה במשך שלושת הרבעים הראשונים ביתרון דו ספרתי על פני המארחת מתל אביב, ורק התעוררות של האדומים ברבע האחרון מנעה מהם התרסקות של ממש, אך היה זה מעט מדי ומאוחר מדי.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאדומים מת"א, כשתוך חצי דקה עלו ליתרון 0:4. אילת עם אפיק ניסים ואמינו הצליחה להפוך את התוצאה עם 11:7, ולאחר 10 דקות ראשונות של משחק הובילו אלה 23:15.

האדומים רק העמיקו את הבור אליו נכנסו כשלא שמרו בהגנה ולא עשו סלים בהתקפה, מה שהביא לפתיחת יתרון דו ספרתי לזכות קטש ואילת. היחידי שעוד ניסה בצד האדום היה מתן נאור, אך הסיומת הייתה שייכת לאילתים כשאלה ירדו ביתרון 44:36 אל הפסקת המחצית.

אפיק ניסים המצויין המשיך לנהל את המשחק בצורה הטובה ביותר כשהוסיף גם קליעות חשובות בפתיחת הרבע השלישי שהעמידו את התוצאה על 52:39. האדומים עשו מעט עבודת הגנה שקיזזה את ההפרש, אך עמית שמחון, שחקן ישראלי נוסף צעיר ומוכשר החזיר את היתרון הדו ספרתי ל-59:45. אל הרבע האחרון ירדה אילת ביתרון 70:58, ונראה היה שהמשחק סגור. 

את הרבע האחרון פתחה אילת היטב עם סל של קייןש קבע יתרון 75:62, אך אז התעוררו הקהל האדום ואיתם גם השחקנים שלהם שהצליחו לצמק את התוצאה עד 5 נקודות הפרש, 75:70. קליף ווייאט, רוס ועמית שמחון שמרו על פער סביר ובטוח מהאדומים עד לסיום, ובסיום ניצחו בתוצאה 83:77 את הפועל ת"א.

קטש נוקם בתל אביבים עם ניצחון חשוב שמוציא אותו מכלל סכנה בתחתית טבלת ליגת ווינר סל, בעוד האדומים מסתבכים ושוקעים בבוץ הטובעני. מי אמר שלהחליף מאמן זו נוסחת קסם?

להפועל ת"א קלעו: סימונס (5-6 לשלוש, 0-4 לשתיים) ולימונד (5 אסיסטים) 19 כ"א, אלן 15 (6-9 מהשדה, 3-8 מהקו, 11 ריבאונדים), באטל 9 (0-5 לשלוש, 4 אסיסטים, 5 חטיפות), רות'בארט 6, נאור 5, וויליאמסון 4.

להפועל אילת: אמינו (6-10 מהשדה, 5-11 מהקו, 10 ריבאונדים) ושמחון (3-4 לשלוש, 4 חטיפות) 17 כ"א, ניסים 16 (3-6 לשלוש, 4 אסיסטים), ווייאט 15 (3-3 לשלוש, 5 אסיסטים), קיין 9 (3-11 מהשדה), רוס 6 (2-8 מהשדה, 10 ריבאונדים), כדיר 3 (5 איבודים).

בשני המשחקים הנוספים שהתקיימו הערב במסגרת מחזור מספר 16 בליגת ווינר סל, גברה מכבי חיפה בתום הארכה ואחרי שהובילה בפער דו ספרתי בתוצאה 73:80 על בני הרצליה, ועירוני נהריה לא הותירה סיכוי לחבורה מקריית גת כשניצחה אותה בתוצאה 100:89.