שחקנית חדשה בתחום הזמנת מוניות אונליין

אפליקציית Rider, המאפשרת לנוסע להזמין מונית באמצעות הסלולרי, הושקה היום (שלישי). בחברה טוענים כי האפליקציה תתן זמינות ומהירות שטרם נראתה בארץ וזאת בזכות טכנולוגיה ייחודית ובלעדית ל Rider.

Rider עובדת בשיתוף פעולה עם  נהגי תחנות המוניות בישראל, כך שהיא מאפשרת פריסה אופטימלית וזמינות גבוהה במיוחד של המוניות וזאת בהשוואה לאפליקציות אחרות הקיימות היום בישראל.

הטכנולוגיה פותחה בשיתוף חברת מונטיקס וצוות טכנולוגי של חברת Rider הכולל את חיים רפאל, רוני רוזן ואורי חינסקי מנהל הדיגיטל.

לצד החידושים הטכנולוגים שהמערכת מציגה היא אף מאפשרת לחייג מתוך האפליקציה לתחנת המוניות הקרובה לנוסע וזאת במידה ולא נמצאה מונית דרך האפליקציה.

Rider מאפשרת לנוסע לבחור את צורת התשלום הנוחה לו, מזומן, אשראי באפליקציה או בכרטיס אשראי במונית.
נוסעי  Rider שיזינו את פרטי כרטיס האשראי שלהם באפליקציה וישלמו באמצעות האפליקציה ייהנו מהחזר בסך של 10 ש"ח שיוחזר לחשבון הבנק שלהם, או יוכלו לצבור את סכום ההחזר.

Rider זוכה לתמיכה של איגוד נהגי המוניות וארגון הגג של נהגי המוניות שנרתמו לעידוד השימוש באפליקציה בקרב נהגי המונית. Rider פועלת גם לטובת נהגי המוניות בתחנות ולכן  הגבילה  את התשלום המקסימלי לנהג ל-350 שקל לחודש כולל מע"מ (עלות נסיעה בודדת לנהג באמצעות האפליקציה היא 3.5 שקלים). Rider תעניק לנהגי המוניות בתחנות תקופת שימוש באפליקציה ללא תשלום וזאת עד סוף חודש מרס 2016.

ענבל כהן, מנכ"לית Rider בישראל: "אנו גאים להשיק בישראל את אפליקציית Rider המתקדמת  ומביאים איתנו בשורה חשובה הן לציבור הנוסעים והן לנהגים. בחרנו להשיק את האפליקציה לראשונה בישראל מתוך ההבנה שיש מקום בישראל לגוף חזק נוסף לצד חברת גט ובעזרת שילוב הכוחות של תחנות המוניות נוכל לספק תחרות ראויה שתיטיב עם הנוסעים. בעתיד מתעתדת החברה להרחיב את פעילותה בשווקים בינלאומיים נוספים".

לדברי אורי חינסקי מנהל הדיגיטל: "האפליקציה היא כמו הקצה של הקרחון שרובו מתחת לפני הים. המערכות החכמות שפועלות ברקע הן המוח והחסם הטכנולוגי שאנו מציבים, הן  מנהלות ומסדירות עשרות אלפי נסיעות במוניות בסינכרון מושלם בכל פינה בארץ. מוניטקס בשיתוף אנשי ריידר מיקסמו את היכולות האלו לטובת הצרכן ולטובת התחנה, לחיבור הכי מהיר שאפשר למצוא היום באפליקציות איתור מונית בעולם. זה תוצר טכנולוגי שגורמים בעולם כבר פונים כדי ללמוד אותו מאתנו ואנו פועלים כדי לממש אותו במדינות נוספות.

יהודה בר אור יו"ר איגוד נהגי המוניות: "נהגי התחנות מרימים היום את ראשם ומאמצים את אפליקציית Rider לטובתם ולטובת הנוסע. שיתוף הפעולה בין כלל התחנות הוא כוח עצום שיפעל לטובת הנוסע ויספק לו מוניות באופן מהיר ובכל רגע נתון. אני מברך את חברת Rider  ומאחל לכולנו בהצלחה".