ידעה לתאר את צמחיה ונופיה היפים של ארץ ישראל. נעמי שמר ז"ל
ידעה לתאר את צמחיה ונופיה היפים של ארץ ישראל. נעמי שמר ז"לפלאש 90

המופע מהלך בין שיריה של נעמי שמר, שידעה לתאר את צמחיה ונופיה היפים של ארץ ישראל. את המופע תגיש שמרית גריילסאמר, והיא תשלב בו מנגינות וסיפורים הקשורים לחג ולנעמי שמר. ראשון ושני י"ד-ט"ו בשבט בשעה 17:00.

 *****

אורי ויעל מכפר רימונים מדפדפים בדפי הספרים שבספריית היישוב, ונקלעים להרפתקאות מפתיעות. הם מגיעים לתקופות קדומות וזוכים להיפגש עם מחברי הספרים והדמויות המוזכרות בהם. 'אל בעלי הנפש - הרפתקאות ספריית רימונים 2' שיוצא כעת לאור, מספר על הרב יוסף והרבנית ברכה קפאח. מאת יקהת רוזן, ספריית אלומות בשיתוף עם אור עציון.

*****

מדי שנה, בעיצומו של החורף, פולש הצבע האדום לצפון הנגב. הדרומיים הפכו את חודשי ינואר-פברואר ל'פסטיבל דרום אדום' ומציעים פעילויות מעניינות, בעיקר בסופי שבוע. סיורים מזמרים בהדרכת קק"ל, שוק שוקדה, מרכז בארות בנגב בקיבוץ עלומים והחצר של אורה הם רק חלק מהמקומות שמזמינים אתכם לבקר וליהנות. פרטים מלאים באתר חבל הבשור.

*****

אריאל זילבר ותזמורת סימפונית נשמע כמו חיבור בלתי אפשרי. מכיוון שבמוזיקה הבלתי אפשרי הוא המעניין ביותר, בחמישי הבא תתקיים הופעה של הזמר והיוצר עם הסימפונית ירושלים. במופע יבוצעו להיטים מוכרים ושירי האלבום החדש ויתארח הפסנתרן והזמר שלומי שבן. אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים.

*****

"מכוון גבוה ויורד נמוך, מהלך על ארבע מנסה לעוף/ מתכופף כל פעם ונשאר זקוף, נשמה בגוף נשמה בגוף/ מדבר גבוה ועושה נמוך, מזיכוך הנפש אל טינוף הגוף/ מרחף למעלה מתרסק ושוב...". בשירו החדש "מכוון גבוה" מספר אבי בניון את סיפור ההתמודדות של כל מי שמנסה להתקדם בעולם הזה. השיר מתוך האלבום 'אדם אחר' שיוצא לאור בקרוב.

[email protected]