אלון ליאל
אלון ליאלYossi Zamir / Flash 90

מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, אלון ליאל, חושב שהוא פועל לטובת הערבים ונגד מדיניות ישראל.

המטרה שלו היא לגרום לתמיכה גורפת של אומות העולם במדינה פלשתינית חברה באו"ם.

לדבריו, העובדה שישראל כובשת מדינה אחרת שהיא חברה באו"ם, תשנה באחת את הקיפאון המדיני ותאלץ את ישראל להקים מדינה ערבית נוספת בלב המדינה היהודית. מי שמשלם לו, לא מבין שהוא שם את כספו בקצה השפיץ של קרן הצבי שהצליפו באחוריו.

למעשה, ליאל חותר תחת אותה מדינה פלשתינית שהוא תובע להקים. הערבים אינם רוצים במדינה הזאת, ולוּ רק בגלל שיהודים רוצים בה. אם יהודים משתדלים כל כך להוכיח שזה טוב, כנראה שזה רע. בישורת האחרונה, לפני ההכרזה על חברותה של המדינה הפלשתינית באו"ם, אחרי הנזקים הכבדים בחרמות ונידויים, הערבים יתקפלו בתואנה כלשהי. מלאכתם של מתנגדי המדינה הפלשתינית תיעשה בידי הפלשתינים עצמם, למגינת לבו של מר ליאל וחבר מרעיו. אבל החרמות והנידויים ילכו ויחריפו.

אלון ליאל ודומיו מרחיקים ראות עד קצה חוטמם ולא מילימטר אחד מעבר לכך. אבל נניח לרגע ש'פלשתין' תוכר כחברה באו"ם ונדַמֶה לעצמנו שמדינה כזו תוקם – מה יהא עליה? האם תהיה זו מדינה מפורזת מכלי משחית? האם יותר לה לכרות בריתות עם מדינות אחרות? האם ייוותרו בה ארגוני טרור? האם תהיה זו מדינה דמוקרטית? האם היא תקלוט אליה שישה מיליון פליטים? האם הסכסוך עם היהודים יסתיים?

מבט מרפרף על ארצות ערב מלמד שכינונה של מדינה ערבית דמוקרטית הוא תשוקה של יהודים קצרי ראות ותו לא. אין דבר כזה, כי מדינה דמוקרטית וערבית הן תרתי דסתרי ומשאלת לב סתומה בהיגיון מערבי שאין לו מקום במזרח התיכון. הערבים יילחמו בישראל כל עוד אפשר יהיה להילחם בה, עם מדינה ובלי מדינה. אפילו שעם מדינה יהיה לערבים קל יותר להילחם ביהודים, נבצר מאנשים כדוגמת אלון ליאל מלהבין את סרבנותם. הערבים אינם רוצים בשום הסכם עם היהודים, כי עצם ההסכמה להסכם כלשהו נוגד את תחושות שרעפיהם. למה? ככה!

בשלב מסוים יגיעו המים עד הנפש ומדינת ישראל הטובעת תיאלץ להציל עצמה מן המטביעים. או אז יפסיקו לקשקש על חופש הדיבור, החופש האקדמי, זכויות אדם, פתפותי "שלום" ומחמת הסכנה לקיומה של מדינת ישראל תבוא זו חשבון עם רשעיה המיתממים. שעת חירום זו בוא תבוא, ואנשים כדוגמת אלון ליאל ועוד כנופיות מזיקים במסווה של נאורים, רק מחישים את הגאולה מהם בעגלא ובזמן קריב, ואמרו אמן.