ישבור את השיא? זהבי
ישבור את השיא? זהביצילום: פלאש 90

שלושה שערים אדירים, כל אחד בפני עצמו, ראו הערב (מוצאי שבת) אוהדי קבוצות הכדורגל של מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד התל אביבי. 

הצהובים שאירחו את פתח תקווה במשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל שבכדורגל, נהנו מחזרתו של ערן זהבי לטבלת הכובשים לאחר שבמחזור הקודם הצליחו לנצח גם מבלי שכבש. הערב עם צמד שערים העלה זהבי את קבוצתו זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל כשבאר שבע תארח את בית"ר מחר. כל תוצאה מלבד ניצחון של באר שבע, תשאיר את זהבי וחבריו במקום הראשון בטבלה. 

צמד השערים של זהבי מקרב את מכבי אל זכיה באליפות רביעית ברציפות, אך גם את עצמו לזכיה בתואר מלך השערים של ליגת העל בכדורגל בכל הזמנים כשהוא רחוק מרחק 8 שערים בלבד מניסים אלמליח שמחזיק בתואר עם 30 שערים בעונה אחת. כשנותרו עוד לא מעט משחקים העונה, ובהתחשב בכושר ההבקעה של זהבי בתוספת למאמן החדש פיטר בוס הדוגל בכדורגל התקפי, זהבי ישבור העונה את השיא ויזכה בתואר האישי. 

כאמור, הצהובים מנצחים בזכות שלושה שערים יוצאים מהכלל, כשפתח תקווה רק הצליחה למזער נזקים עם שער שכבש דור חוגי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. 

מכבי עם מאמנה החדש פיטר בוס אכן הראתה את הכדורגל בו הוא דוגל וזו שמתאימה לה הרבה יותר, כשהגיעה למספר רב של מצבי הבקעה ובכלל הציגה משחק התקפי מצויין. המשחק ההתקפי ומספר הרב של השחקנים שעלו למעלה, חשפו את ההגנה הצהובה שוב ושוב למצבי הבקעה של האורחים מפתח תקווה, כשאלה לא השכילו לנצל זאת מלבד שער של חוגי בדקה ה-45. 

ערן זהבי עם שער בחצי מספרת בדקה ה-17 ושער נוסף בדקה ה-66 ונוסא איגבור עם שער בדקה ה-22, הכריעו את הכף לטובת המכבים מתל אביב. כעת מקווים שם לתוצאה טובה של בית"ר ירושלים מחר באצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע בכדי לשמור על המקום הראשון בטבלת הליגה.