קדמן מקבל את האות
קדמן מקבל את האותצילום: מארק ניימן/לע"מ

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, העניק היום (חמישי) תעודת הוקרה לד"ר יצחק קדמן על עידוד יזמות ואחריות חברתית עבור פעילותו למען ילדי ישראל ב"מועצה לשלום הילד".

במהלך האירוע נשאו דברים נשיא המדינה, ד"ר יצחק קדמן, ומייסד המועצה ד"ר ברוך לוי.

נשיא המדינה התייחס בדבריו לחשיבותה של "המועצה לשלום הילד", אשר קדמן בין מייסדיה, ולפעילותו חסרת הפשרות לסיוע לילדים ואמר: "המועצה לשלום הילד, וקדמן מרגע שעמד בראשה, עמדה כחומה בצורה להגנת המערכת החשובה ביותר- הילדים".

הנשיא הוסיף ושיבח את עשייתו של ד"ר קדמן, "המועצה, בעיקר מהיום שקדמן הפך להיות יושב הראש שלה, היא אחד המגדלים והמבצרים החשובים ביותר שיש לנו בחברה הישראלית".

"בית הנשיא מתכבד להגיש היום אות שהוא מובן מאליו אבל חשוב שיאמר, אות הערכה למועצה, ואות הערכה לך אישית", ציין ריבלין.

ד"ר קדמן הודה לנשיא על דבריו ואמר, "כבוד גדול חלקתם לי היום במעמד מיוחד זה של הענקת אות הנשיא ליזמות חברתית. אך מצד המקבל, אינני עומד כאן לבדי היום, אלא גם בשמם של חברי וחברותי לעבודה במועצה הלאומית לשלום הילד, הראויים להוקרה לא פחות ממני"

"לפני הכל ומעל הכל, רואה אני את עצמי כאן כשלוחם של הילדים בישראל, למענם ובשמם אני מקבל היום אות יקר זה. בשמם ולמענם של הילדים שעל זכויותיהם אנו מרבים להצהיר ומחובת הגשמתן אנו בוחרים לעיתים להתעלם. בשמם ולמענם של הילדים מהם נלקחה אפילו הזכות האחרונה, מפלטו של חסר הזכויות – הזכות לחלום על עתיד טוב יותר", הוסיף.