נועה ואהבה עם המדליות
נועה ואהבה עם המדליותצילום: נתן מאיר

נתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד שנרצחה בביתה בעתניאל, פרסם אמש (שני) פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלו, שצבר שיתופים רבים והגיע גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין.

"הבנות המתוקות שלי, נועה (11.5) ואהבה (10.5) התחרו היום בתחרות התעמלות קרקע פנימית בעתניאל. שתיהן זכו במדליות במקומות השני והשלישי. שתי אמהות, שכנות אהובות, ליוו אותן ושימחו את ליבן מאוד מאוד", סיפר מאיר.

''כשירד הערב, הגיע גם הבכי - את הזכייה הזאת אמא לא ראתה. היכן החיבוק של אמא? למה היא לא כאן כדי לראות? הצעתי להן שאפרסם את תמונתן עם המדליות כדי שיוכלו לקבל חיבוק חם ואוהב מכל עם ישראל''.

עשרות אלפי גולשים מיהרו לשלוח חיבוקים חמים לשתי הבנות, ביניהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין ושרת התרבות מירי רגב.

''משפחת מאיר היקרה, אני מחבק אתכם - וכך גם כל עם ישראל", כתב נתניהו. הנשיא ריבלין כתב: ''נעה ואהבה יקרות, מחבקים אתכן וגאים בכן מאוד. נחמה ורובי ריבלין''. השרה רגב פרסמה גם היא פוסט: "נועה ואהבה המתוקות - אמא רואה הכל! עם ישראל כולו מחבק אתכן, אלופות''.

הבנות המתוקות שלי, נועה (11.5) ואהבה (10.5) התחרו היום בתחרות התעמלות קרקע פנימית בעתניאל. שתיהן זכו במדליות במקומות השנ...

‎Posted by ‎נתן מאיר‎ on‎ יום שני 1 פברואר 2016