ועדת האתיקה דנה בקובלנות שהגישו חברי הכנסת אורן חזן ואיילת נחמיאס-ורבין, אחד נגד השנייה, בעקבות העימות בחניון הכנסת, והחליטה שלא להטיל עליהם סנקציות.

בקובלנתו של ח"כ חזן נאמר כי ח"כ נחמיאס-ורבין "תקפה אותי בשלל קללות וצרחות, זאת בעודי יושב בכניסת הח"כים וללא כל התגרות מוקדמת מצידי, תקיפה שהמשיכה אחר כך גם בחניון הכנסת''.

בקובלנתה של ח"כ נחמיאס-ורבין נטען כי במהלך כל אותו היום ניסה ח"כ חזן להתגרות בה ו"לעורר פרובוקציות מיותרות", ובתום דיוני המליאה ראתה אותו יושב על הספרה ביציאה לכיוון החניה, כאשר בעודה יוצאת מהמשכן הוא פנה אליה ואמר בקול רם ומבלי שהיתה כל פרובוקציה מצידה "איילת, פעם חשבתי שאת בן אדם, אבל את תת-אדם''.

לדבריה, "בעקבות הערה זו צעקתי עליו שלא יפנה אלי ולא ידבר אלי. נחצו גבולות מבחינתי. פעמים לא מעטות נתקלתי בסגנון הפרובוקטיבי שלו בוועדות כאשר הוא פנה אלי, אולם מעולם לא חשתי שכבודי נרמס בצורה כזו על ידי מי שאמור להיחשב עמית לעבודה''.

נחמיאס-ורבין הוסיפה כי בחניון הכנסת צעקה לחזן "כלומניק, העונש של הליכוד", והיא "לוקחת אחריות על דבריה גם אם נאמרו בעידנא דריתחא, שכן אינני מגיבה כך בשגרה''.

ועדת האתיקה דנה בקובלנות וצפתה בצילומי מצלמות האבטחה של הכנסת שתיעדו חלק מהאירוע. בהחלטתה קבעה הוועדה כי "על אף שמדובר באירוע חריג שלא הוסיף כבוד לכנסת בלשון המעטה, הוועדה לא מצאה לנכון להיכנס ל'קרב הגרסאות' בין חברי הכנסת בשאלה 'מי התחיל?' והחליטה שאין מקום במקרה זה להטיל סנקציות על מי מהמעורבים''.

בנוסף לנימוקיה, הוועדה קוראת לחברי הכנסת להיות ערים לכך שהתנהגותם והתנהלותם בכנסת ומחוצה לה משפיעים באופן ישיר על כבודה של הכנסת ומעמדה, וכי מעבר לוויכוחים האידיאולוגיים והפוליטיים יש להקפיד בכבודם האישי של חברי הכנסת ובשום אופן לא לדרדר את השיח להקנטות אישיות והתפרצויות מבזות.