הנהג החשוד חיים ביטון
הנהג החשוד חיים ביטוןצילום: Miriam Alster/Flash90

במשטרת התנועה ממשיכים בחקירת התאונה הקשה שלשום בכביש מספר אחת. בתאונה נהרגו שישה, ו־12 נפצעו. אתמול הוארך מעצרו של הנהג חיים ביטון ב־3 ימים. הוא חשוד בגרימת מוות ברשלנות, בשיבוש הליכי חקירה ובאי־שמירת רווח בכביש.

בין נוסעי האוטובוס שנפצעו שלשום היו גם האחיות שרה (20) וברכה (15) שפרלינג מירושלים. מצבה של שרה הוגדר קשה, ברכה נפצעה קל. העיתון "ידיעות אחרונות" מדווח כי במהלך הנסיעה התקשרו לאחותן וסיפרו לה: "הנהג נוסע כמו מטורף ומדבר בטלפון", רגע לאחר מכן היא נשמעה זועקת, ואז, בעקבות ההתנגשות, התנתקה השיחה.

אהרן רבינוביץ, עיתונאי באתר "כיכר השבת", פירסם אתמול סטטוס ובו סיפר שהוא מכיר את ביטון כנהג פרוע שסיכן את נוסעיו. הוא סיפר על נסיעת אימים שהייתה לו עם ביטון לפני כמה שנים: "כבר בירידה של הקסטל התחלתי להבין שנפלתי על נהג מטורף שמסכן את הנוסעים. הוא חתך כלי רכב, נצמד כמו משוגע לכלי רכב לפניו ולקח סיבובים חדים".

לדבריו, כשהעיר לו בסוף הנסיעה, הביט בו הנהג בבוז מוחלט. "הכתובת הייתה על הקיר! אגד צריכה לתת דין וחשבון מפורט על כך שנתנו לאדם כזה לנהוג", כתב עוד בסטטוס.

רבינוביץ טען כי גם בנסיעה אחרת, בתוך בני־ברק, נהג ביטון בפראות: "הוא לא הסתכל לצדדים וטס". לדבריו, הוא נתקל בו בנסיעה נוספת, בתוך ירושלים. "בכל הנסיעות הוא היה עצבני וכועס, כל הזמן רב עם נוסעים ויצר אווירה לא טובה. כולם מכירים אותו, גם באגד, כי הוא נוסע כמו מטורף".

''היתה כאן דממת מוות''