תוקפת ומופיעה. אחינועם ניני
תוקפת ומופיעה. אחינועם ניניפלאש 90

הפדרציה של ונקובר רבתי (JFGV) הודיעה אתמול (שלישי) כי שגרירות ישראל באוטווה והקונסוליה הישראלית בטורונטו ובמערב קנדה החליטו להעניק חסות לאירוע יום העצמאות בוונקובר, שבו תופיע הזמרת הישראלית מעוררת המחלוקת אחינועם ניני. כך מדווח אתר CIJnews.

האתר מצטט את דבריו של סטיבן גרבר, יו"ר של הנהלת הפדרציה היהודית שאמר: "אנו נרגשים להיווכח שהן השגרירות והן הקונסוליה יצרו עימנו קשר והציעו להיות נותני חסות רשמיים לחגיגת יום העצמאות. אנו רואים בתמיכה של השגרירות והקונסוליה המייצגים באופן רשמי את מדינת ישראל כמסר איתן לפיו קיים מקום לרב תרבותיות בישראל ובקהילה שלנו. אנו גם שמחים מאוד שסגנית הקונסול הכללי מתעתדת לייצג את מדינת ישראל בחגיגות יום העצמאות".

באתר מזכירים את יחסה העוין הקבוע של הזמרת לראש הממשלה נתניהו שמתוקף תפקידו כשר חוץ בפועל של ישראל עומד מאחורי אישור החסות לאירוע. עוד מזכירים שם את ביטויי ההערצה של ניני לאבו מאזן עליו אמרה כי היא "מעריצה את הנשיא עבאס על דבקותו החד משמעות בדרך של שלום". את נתניהו, לעומת זאת, היא מתארת כאדם מסוכן, מרושע, גזען, ביריון מצ'ואיסטי, מונע ע"י טרוף פנטי, אמן של הונאה וטיפש להחריד, מזכירים בדיווח.