אמבולנס מד"א (ארכיון). כמעט אסון רפואי
אמבולנס מד"א (ארכיון). כמעט אסון רפואיצילום: הדס פרוש, פלאש 90

נפלו על הראש. תתארו לכם מה היה קורה אילו. מה היה קורה אילו שחקנה של הפועל עכו, מושיקו מישאלוב, היה מתמוטט במהלך המשחק אמש של קבוצתו מול הפועל ת"א ולא מתעורר. תיאור שלא מרחיק לכת כשמצב זה היה נראה קרוב למציאות, ואולי עוד יותר כעת לאחר המשחק בין השתיים אמש באצטדיון בלומפילד.

במהלך משחק הכדורגל בין הפועל עכו להפועל ת"א שהתקיים אמש במסגרת מחזור מספר 25 בליגת העל שבכדורגל, התרומם שחקן ההגנה של עכו, מושיקו מישאלוב לכדור גובה יחד עם שחקן הפועל ת"א. השניים נגחו זה בראשו של זה ומישאלוב קיבל מכה חזקה שהפילה אותו לכר הדשא לדקות ספורות.

לאחר שקם אפשר היה להבחין כי מישאלוב אינו נראה כמו שהיה קודם לתקרית, כשזה החזיק את ראשו בין ידיו. עוד נראה מישאלוב שואל את שוער הקבוצה שלו שאלות רבות ומסתובב ברחבת הקבוצה שלו כלא יודע היכן הוא ומה הוא עושה שם.

בעכו התלבטו כיצד לנהוג בעניין, אך בשל העובדה כי עלו למשחק ללא רופא, חוות דעת מקצועית ומלומדת לא ניתנה שם ואלה הסתמכו רק על מישאלוב עצמו שטען בתוקף כי לא צריך חילוף. 

בראיון לאחר המשחק הודה השחקן כי הוא אינו זוכר דבר ממחצית המשחק הראשונה, ורק מנוחה בהפסקת המשחק ייצבה אותו מעט יותר טוב והיא שעזרה לו להשלים 90 דקות של משחק. 

כעת יצטרכו גם בקבוצתו של מישאלוב וגם הגורמים האחראים על המשחק כמו מנהלת הליגה בכדורגל ושופט המשחק לתת את דעתם על האירוע שיכול היה להיגמר באסון רפואי גדול וחמור שיכול היה לעלות בחייו של מישאלוב.