אפוקליפסה עכשיו? האם הפועל ירושלים תאבד את המקום הראשון בטבלת ליגת ווינר סל, דווקא במאני-טיים של העונה?

האם תבוסתם אמש לאחרונה בטבלה מכבי קריית גת, מסמנת את תחילת הסוף ואובדן תואר האליפות? אם לשפוט את הרעשים וההתבטאויות אמש לאחר התבוסה הקשה לדרומיים, נראה שאכן בירושלים מבינים כי אם לא יקרה שינוי פרסונלי דרסטי בקבוצה, הכל יכול לקרות. כולל אובדן תואר האליפות ההיסטורי. 

לשתי הקבוצות הנמצאות במקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורסל יש את אותו מספר הנקודות, 36 במספרן, וכן את אותם מספר ההפסדים, שישה כאלה. לא משנה מי תהיה זו שתסיים את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה, תהיה זו הפעם הראשונה אי פעם בתולדות הליגה הבכירה שבמקום הראשון תהיה קבוצה שמחזיקה במספר הפסדים גדול כל כך. 

בהנהלת המועדון האדום מתלבטים מהי התגובה הנכונה לרצף ההפסדים המשפילים, שהחלו מאז תחילת השנה האזרחית החדשה כמעט. סף שבירה נמוך? אופי ירוד? תקופה לא טובה? בהפועל יש מי שטוען כי השחקנים עושים דווקא ומנסים לגרום לפרנקו מאמנם בשנתיים האחרונות לעזוב את הקבוצה. 

בינתיים, דווקא פרנקו הוא שמקבל את הגב והתמיכה של ההנהלה האדומה שמנסה בכל מאודה לא להידמות להנהלת הצהובים מתל אביב, ושם מעדיפים לנסות ולקבל החלטות מושכלות ולא כאלה המושפעות מאמוציות ורגשות. עוד מציינים בירושלים כי אם שוק השחקנים היה רווי קצת יותר בשחקנים, שינוי בסגל הקבוצה היה קורה ומתרחש כבר לפני זמן רב. 

יותר מכולם בירושלים מאוכזבים הכי הרבה מדונטה סמית'. השחקן שהוגדר לא פעם כזר הטוב ביותר בליגה הישראלית כבר זמן רב לא מתפקד. גם בעונות הקודמות דבר זה קרה לו, ובירושלים מקווים כי ככל שהעונה תיכנס למאני-טיים שלה ולשלבים החשובים, דונטה יתעורר. 

בכל מקרה, בקיץ הקרוב מתכננים בירושלים שינויים דרסטיים ומהפכניים. בינתיים שאלה אחת נותרת בעינה, מי ישלם את המחיר כבר העונה וכבר בקרוב?