אמני הטרפז
אמני הטרפזצילום: עידו גרוסמן

עם בוא האביב (בארץ השמש האביב גם מקדים..) טיילת התיירות הצפונית של העיר אילת תשוב מחר, להתמלא בעשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ומופעים שיפילו אתכם לרצפה מרוב צחוק וכישרון.

תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים זו השנה הרביעית את 'פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב' ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את המראות הכי מרהיבים מהקרקסים הגדולים: מופע טרפז באוויר, אקרובטים נושפי אש מרחפים מעל ראשי הצופים, לוליינים הולכים על חבל וגם רוכבים על אופניים, "אופרות סבון", דמויות פנטסטיות וצבעוניות, פסלים חיים שיעמידו פנים ודמויות שאפשר למצוא רק בסרטים יפעילו את ההולכים בטיילת בשירה, ריקודים ובמשחק עם אביזרים.

את הפסטיבל מוביל הטרפז המעופף עליו יופיעו קבוצת אקרובטים מקצועיים שקופצים, מרחפים ובעיקר מדהימים את קהל הצופים.

ממש לידו אפשר לראות את 'אטמוספירה' – מופע ליצנות ואקרובטיקה אווירי על טרייפוד, עם בועות סבון, להטוטי אש וליצנות שאי אפשר להתעלם ממנה. מעל כולם יסתובבו דמויות מעולמות הפנטזיה על קביים גבוהים ויצבעו את הטיילת בנוכחותם הקסומה. בין האורחים בפסטיבל יסתובבו שאי אפשר להתעלם מהן: שושי בושי – האיש והשפם. להטוטן עוצר נשימה במופע קרקסי משעשע.

הספורטאים – אלופי הארץ בספורט עממי באים לטיילת כדי להתאמן ובדרך הם גוררים איתם את הקהל לתרגילי ספורט וקרקס. הקהל כולו יוכל להצטרף לסדנת בועות, למופע לקטנטנים או לג'אנקביט - סדנת תיפוף על כלים לא קונבנציונליים: חביות, מחבתות, סירים, פחי צבע, צינורות ועוד.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב,  מתקיים בטיילת אילת מרחבת בית הגשר ועד מלון הרודס בין השעות 11:00-15:00. כל המופעים ללא תשלום.