אז אמנם גם אם הייתה מפסידה, האלופה מירושלים הייתה מסיימת את הסיבוב השני במקום הראשון בטבלת ליגת ווינר סל אחרי ההפסד אמש של המכבים בדרבי התל אביבי. אך אחרי תקופה כל כך קשה שעברה, הניצחון האדום הערב (שני) בליגת ווינר סל, חשוב להפועל במיוחד. 

אחרי ההפסד המשפיל למכבי קריית גת במחזור הקודם, הגיעו הערב שחקני ירושלים למשחק מול הרצליה החזקה כשהם חייבים ניצחון בכדי להרגיע ולו מעט את הרוחות הסוערות מתחת לפני הקרקע. 

ההתחלה לא בישרה טובות עבורם כשנקלעו לפיגור כבר ברבע הראשון בעיקר בגלל דרו קרופורד. הזר המצויין של הרצליה עשה כל מה שרצה על הפרקט והגנה חלשה של האדומים איפשרו לו ולאבירם זליקוביץ' וכארם משעור לקלוע בחופשיות ולרדת לאחר 10 דקות של משחק ביתרון 24:19.

ג'וש דאנקן, מי שעשוי בקרוב לשלם את מחיר הכישלון כשעל העמדה שלו החתימו בירושלים את איליי הולמן שיגיע בהמשך השבוע, התעורר ברבע השני וניסה לבדו להשאיר את האדומים מהבירה בתמונת המשחק, אך ההגנה הנרפית והאדישה אפשרה להרצליינים להמשיך ולקלוע ולהפסקה ירדו השתיים בשיוויון 45:45.

מחדר ההלבשה למחצית השניה עלתה ירושלים אחרת לגמרי. השחקנים הראו מחוייבות גדולה הרבה יותר בהתקפה ובהגנה וברבע שלישי גדול ברחו לאורחים מהרצליה. הלפרין, רולנד וג'וש דאנקן היו בלתי עצירים בהתקפה ורק זליקוביץ' וקרופורד בהרצליה שמרו את קבוצתם בתמונת המשחק לקראת הרבע האחרון אליו הגיעו השתיים כשהתוצאה עומדת על 64:73 לזכות ירושלים.

גם ברבע האחרון לא הורידו הירושלמים את הרגל מהגז ובסיום הביסו את האורחים מהרצליה, בניצחון הביתי ה-16 שלהם ברציפות, בתוצאה 80:100, לעיני הבעלים אורי אלון שהגיע לצפות בקבוצה שלו מקרוב. אלון בהחלט יכול להיות מרוצה אחרי שצפה באחד המשחקים הטובים ביותר של האלופה בתקופה האחרונה, אם לא הטוב ביותר שבהם.

הניצחון של האדומים, שנראו אחרי תקופה ארוכה כמו הקבוצה ההיא שזכתה באליפות היסטורית בעונה שעברה, קובע למעשה כי כבר בעוד שבועיים יארחו הם את מחזיקת הגביע מכבי ת"א למשחק העונה בהיכל הפיס ארנה שבבירה. יהיה מעניין.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת מחזור מספר 22 בליגת ווינר סל הפסידה עירוני נס ציונה להפועל אילת בקרב תחתית חשוב עבור השתיים בתוצאה 85:76. נס ציונה שהובילה לפרקים במשחק, נכנעה ליום קליעות אדיר של קאליף וואיט, שחקנה של אילת, שקלע 33 נקודות עם 9 שלשות, רק אחד פחות משיאו של דורון ג'מצ'י משנת 1990. 

בעוד שאילת מתברגת במקום השמיני שמוביל למשחקי הפלייאוף בסיום הסיבוב השלישי ונושמת אוויר אחרי מאבקים בתחתית הטבלה, הכתומים מנס ציונה מסתבכים קשות עם הפסד נוסף. בדרך לירידת ליגה?