פורים שמח
פורים שמחעטיפת האלבום

הזמר יצחק מאיר ממשיך את המסע המוזיקאלי סביב מעגל השנה היהודי והפעם התחנה משמחת במיוחד: אלבום פורים שמח. אך לפני חודשים ספורים השיק את אלבום מלווה מלכה שמשלים את סדרת האלבומים סביב שולחן השבת וכבר הוא מסתער אל עבר היעד הבא.

הפרוייקט הנוכחי של יצחק מאיר והתזמורת – פורים שמח, מלא וגדוש בהפתעות רבות ומשעשעות שיעשו לכם את חודש אדר וחג פורים שמחים במיוחד. מדובר באלבום תשיעי שיצחק הולך יד ביד עם המעבד והמפיק המוסיקלי שגם שותף למסע ערן קליין.

האלבום החדש כולל את מיטב הלהיטים העכשיווים ('הטוב הטוב', 'אהללה', 'ליבי ובשרי'), כאשר בשיר 'חסדי השם', מצטרף אל יצחק והתזמורת אורח מפתיע - ר' שלום שטיסל. שירי פורים מגן הילדים מקבלים פרשנות חסידית, כמו גם שירי רגש סוחפים במחרוזת שלמה שנקראת 'ערגת השיכורים'. אחד מהם הוא השיר 'אך לאלוקים דומי נפשי' – בלחן החב"די הידוע, אותו מבצע יצחק בדואט עם הזמר החסידי הנודע מנדי ג'רופי. "בבית אבי שבמושב גימזו, עת אשר שקעה החמה וניחוח רעווא-דרעווין של פורים בסלון ביתנו וכולנו שיכורים, מנהגינו היה לשיר שיר כמיהה וגעגוע חבד"י זה, בחינת ערגת השיכורים: "כי ממנו תקוותי"" – מספר יצחק על הרקע לשיר.

שתי לחנים חדשים ומרגשים באלבום הם 'כל קוויך' - לחן חדש ומקורי של יצחק מאיר לתפילה; "כָּל קֹוֶיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ וְלֹא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח" מתוך הפיוט 'שושנת יעקב' הנאמר לאחר קריאת המגילה. הכולל בתוכו: הודיה ותחינה, תפילה ותקווה. השני הוא 'שיר השמאטע' על מילים שכתב רבי צבי מאיר זילברברג בלחן של יהונתן ניצן.

הפצה: דברי שיר.