אוהדי סכנין מתפרעים במהלך המשחק מול בית"ר. סוף לאלימות?
אוהדי סכנין מתפרעים במהלך המשחק מול בית"ר. סוף לאלימות?צילום: פלאש 90

שרת התרבות והספורט מירי רגב קוראת למנהלת הליגה בכדורגל לבטל את ההחלטה לקיים את המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין באצטדיון דוחא - בהשתתפות הקהל של סכנין בלבד.

"אני קוראת ליורם באומן ולראשי הקבוצות לחזור בהם מהחלטתם למנוע מהאוהדים להגיע למשחק. משחק בלי אוהדים הוא כמו גוף בלי נשמה. המשחק נועד לאוהדים", הדגישה. "הדרך למנוע אלימות היא לטפל בה בנחישות ובלי פשרות, כל פתרון שיפגע באוהדים הוא טעות קשה".

אמש נזכיר, החליטה מנהלת הליגה בכדורגל כי המשחק ב-19 במרץ בו תארח בני סכנין את בית"ר ירושלים, יתקיים לעיני הקהל הביתי בלבד באצטדיון דוחא שבסכנין בשל חשש מהתפרעויות.

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) פנה במכתב חריף לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, "אבקש להביע מחאה נגד ההחלטה המבישה המציגה את משטרת ישראל כמשטרה חלשה שאינה מסוגלת לאבטח משחק בשל קיומו בעיר ערבית. לא ייתכן שעקב אלימותם המתמשכת של אוהדי בני סכנין ייענשו אוהדי בית"ר ירושלים", כתב זוהר.

ח"כ זוהר, המשמש כיו"ר ועדת המשנה לספורט, קרא לשרת הספורט ולשר לביטחון פנים להתערב בהחלטה ולבחון אפשרות להעביר את המשחקים למגרש ניטרלי או לאצטדיון טדי, "שם כבר הוכיחה המשטרה את יעילותה באבטחת משחקים".