אמני המופע
אמני המופעצילום: יח"צ

שרית חדד, יובל דיין, רחלי פרנקל, סיוון רהב מאיר הן רק חלק מהשמות הגדולים שיופיעו ב'התחדשות' - המופע הענק בהיכל פיס ארנה בירושלים שיתקיים בחודש הבא

מופע האחדות הענק 'התחדשות' יתקיים בערב ר"ח ניסן, כ"ח באדר ב' (7.4) בהיכל פיס ארנה בירושלים. על הבמה יעלו אחת אחרי השנייה גדולות הזמר בארץ: שרית חדד, יובל דיין, דין דין אביב ורוחמה בן-יוסף, ל-3 שעות מלאות של חווית מוזיקה מרגשת ומאחדת לנשות ישראל.

כל אחת מהזמרות תעלה להופעה מלאה עם מיטב שיריה כשמאחוריהן תלווה אותן תזמורת מלאה לאורך כל הערב. רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל הי"ד, תרגש את הנשים בשיחה על חוויותיה האישיות תחת הכותרת "התחדשות וצמיחה", כאשר את כל הערב תנחה אשת התקשורת סיוון רהב-מאיר.

המופע 'התחדשות', עליו עמלים המפיקים כבר תקופה ארוכה מתקיים ביוזמת יהודה נפתלי וצוות המחלקה למורשת ישראל של עיריית ירושלים ובניצוחם. היכל פיס ארנה כבר מוכן לקבל את אלפי הנשים שיגיעו למופע בכדי לשמוע את הקולות הנשיים הטובים ביותר בישראל.

המארגנים מספרים שהם מקבלים תגובות נלהבות מנשים מכלל המגזרים, חילוניות, דתיות ומסורתיות על אירוע האחדות המדובר,

אשי הורוביץ, ממפיקי המופע, אמר, "ערב ר"ח ניסן שבו נאמר שבזכות נשים צדקניות נגאלו בני ישראל ממצרים, הוא התאריך הטוב ביותר לאירוע ברמה כזו לנשים בישראל. אלפי נשים, במת ענק, זמרות מכל מגוון הקשת הישראלית – שרית חדד, יובל דיין, רוחמה בן יוסף ודין דין אביב. המטרה של הערב היא באמת לאחד תחת קורת גג אחת את נשות ישראל באירוע שכל כולו חיבור ואחדות".