דרגת אלוף לאהרון חליוה
דרגת אלוף לאהרון חליוהצילום: דובר צה''ל

פורום המטה הכללי צה''ל ערך היום (שני) אירוע פרידה מראש אגף התקשוב היוצא, אלוף עוזי מוסקוביץ', וכן הענקת דרגת אלוף לתת-אלוף אהרון חליוה.

האירוע נערך בלשכת הרמטכ''ל בקריה בתל אביב, במעמד שר הביטחון משה (בוגי) יעלון.

האלוף חליוה, אשר כיהן בתפקיד ראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים, עתיד להחליף בתפקידו את ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף קובי ברק.

יעלון פנה בדבריו לראש אגף התקשוב היוצא עוזי מוסקוביץ'. "עוזי, הגעת בזכות לתפקיד בו הובלת את אגף התקשוב. כבר לפני עשור הבנו שיש התפתחות טכנולוגית שמחייבת להתייחס לתקשוב כאל מאמץ. בסיום תפקידך עסקת גם בהתפתחות הנוספת בתחומי הסייבר.

''אתה יכול להסתכל בסיפוק על כהונתך כראש אגף התקשוב, כמו גם 34 שנות שירותך בצה"ל, באופן שבו תרמת רבות בכל תפקידיך'', הוסיף יעלון. 

שר הביטחון פנה לאלוף חליוה. ''אהרון, כרח"ט מבצעים דרכינו הצטלבו לא מעט. מה שמאפיין את אהרון זה שהוא לא מסתפק במה שמגדירים לו, הוא תמיד מגדיל ראש ולוקח על עצמו עוד דברים. זה המרשם להצלחות שלך לאורך הדרך.

''האתגר שלפנינו זו ההחלטה למזג בין מז"י לאט"ל. זה אתגר יומרני ומאוד חשוב. אתה מקבל את התפקיד עם המשימה החשובה הזו, מתוך העובדה שגם הרמטכ"ל וגם אני מאמינים שתוביל את זה ביד רמה", הדגיש יעלון.

הרמטכ''ל איזנקוט פנה גם הוא לאלוף מוסקוביץ' ואמר לו "עוזי, ביצעת את התפקידים המרכזיים שצה"ל יודע להציע לקצינים. מבחינתי זו הזדמנות להביע הערכה גדולה על התרומה שלך לביטחון המדינה, ואני בטוח שתמשיך להשפיע ולתרום בכל מה שתעשה.

''אהרון", פנה הרמטכ''ל לאלוף אהרון חליוה, ''ביצעת תפקיד מרכזי בכישרון רב ותבצע אותו מכורח הנסיבות גם בחודשיים הקרובים. ההעלאה בדרגה עכשיו, היא ביטוי להערכה עצומה שיש כלפייך ובעיקר לציפייה להמשך עשייה ולהמשך תרומה".