עוד חגיגה אדומה. יספיק להם לאליפות?
עוד חגיגה אדומה. יספיק להם לאליפות?צילום: האתר הרשמי של הפועל ב"ש

היא רק רוצה לזכות. 40 שנה חיכו בבירת הנגב, בבאר שבע, לרגע הזה. אחרי משחק נוסף בליגת העל שבכדורגל, משחק שהיווה למעשה את ההזדמנות האחרונה שלהם להוכיח כי הם שווים אליפות, בהפועל באר שבע עושים צעד משמעותי בדרך לאליפות היסטורית.

אל המשחק הערב (שני) הגיעו האדומים כשהם עם הגב אל הקיר. אחרי הניצחון של מכבי ת"א אמש על הפועל רעננה התהפכו היוצרות ואלה הגיעו למשחקם הערב כשהם במקום השני בטבלה מרחק שתי נקודות מהתל אביבים. בתוספת לכושר הנוכחי ולמומנטום השלילי בו הם נמצאו לפני שריקת הפתיחה וכמובן היריבה הקשה בדמות בית"ר ירושלים במגרשה הביתי בו מעטות הקבוצות שניצחו העונה, נראה היה שבאר שבע לראשונה מזה זמן רב תאבד את המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל. דווקא ברגעים החשובים ביותר העונה. 

זה רק היה נראה כך. האדומים פתחו את המשחק בטירוף כשבתוך 9 דקות כבשו שני שערים מרגליו של בן שהר בדקות ה-22 ו-31, ובבית"ר לא הצליחו לצאת מההלם.

האדומים חזרו להציג את היכולת הגדולה והטובה שאפיינה אותם במשך העונה כולה כשאלה שלטו ברוב שלבי המשחק ולא נתנו ללחץ להכריע אותם. אופי שכזה יש רק לאלופות.

בבית"ר שהתעסקו בשבועות האחרונים בסוגיית עומר אצילי יכולים להתנחם מתצוגת העידוד של אוהדיהם שלצד תצוגת העידוד הנפלאה במשך המשחק כולו גם הניפו שלטי תמיכה ענקיים בחייל היורה מחברון. 

המשחק נפתח באיחור של רבע שעה בשל עומסי תנועה רבים וכבדים שמנעו מרבים מהאוהדים להיכנס אל תחומי האצטדיון, ולאחר דקת דומיה לזכרו של יוהאן קרויף יצא לדרך המשחק החשוב בין השתיים. הבאר שבעים לחצו את הירושלמים החל משריקת הפתיחה ובדקה ה-22 באו על שכרם כשג'ון אוגו שלח כדור עומק אדיר לבן שהר שלא התקשה מול הגנת בית"ר והקפיץ בקלות את הכדור מעל בוריס קליימן שוער הירושלמים. 1:0 אדום.

הירושלמים ניסו לדחוף את הכדור קדימה בכדי להשוות במהירות, אך שילמו על כך בחלוף 9 דקות כשהפעם היה זה מאור בוזגלו שבישל לבן שהר את השער השני שלו במשחק והשני של האדומים. שהר בעט כדור חזק ושטוח לקורה ופנימה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון 0:2. משם הירושלמים כבר לא חזרו.

בסיום, הפסד שני ברציפות של הבית"רים שיפגשו בשבוע הבא את מכבי תל אביב במטרה לחזור למסלול הניצחונות. האם האליפות תוכרע בזכות בית"ר?