חנן בן ארי
חנן בן אריצילום: יח"צ

'פסטיבל שירת הים ה‑9' יתקיים בימים ראשון עד שלישי בגבעתיים ויכלול מופעים רבים במגוון סגנונות מוזיקליים, וגם ייתן במה ליוצרים צעירים. יהיו שם שלמה גרוניך ומקהלת שבא, חנן בן ארי, אורה ברנס והבקלאוות, מועצת השירה היהודית, נורית גלרון וגם אבישי רוזן ונועם מיכאל.

*****

בראשון עד רביעי הקרובים יתקיים פסטיבל 'בדרך שלנו', ארבעה ימים שבהם יוצגו הצגות הגמר של שנה ד' בחוג לתיאטרון של מכללת 'אמונה'. שש ההפקות יועלו פעמיים בכל יום. בהצגה 'אין חיה כזאת' מתמודדות שלוש אחיות עם גילויים מטלטלים לקראת בחירה גורלית. ההצגה 'בכל אופן' מביאה את רוני שעוברת דירה ומוצפת זיכרונות קשים מאחד הארגזים. לנשים בלבד.

*****

אביגיל מייזליק מוציאה ספר בישולי לילדים שמטרתם ליידד את הילדים עם המטבח ולהפוך את חוויית הבישול למתוקה ויצירתית. חלק מהמתכונים כוללים מתוקים כמו שוקולד ומרשמלו, ואחרים הופכים את האוכל לחיות חמודות. "חומר הגלם שהשתמשתי בו בספר הזה", מעידה מייזליק, "הוא הכיף". 'פשוט טעים לילדים', הוצאת 'דני ספרים' ו'מייזליק'.

*****

בעוד שבוע יוצאים הילדים לחופשה, ויסייעו בניקיונות. אפשר לצ'פר אותם בנסיעה ל'פסטיבל מדרום' באופקים, שנערך ביוזמת סטודנטים מ'ספיר'. יהיו שם סדנת עפיפונים וסדנת אוריגמי שבסופה יעמוד פסל ענק שכולו קיפולים, סדנה ליצירת מנדלות קיר מיוחדות, ציור על חלוקי נחל, ציור עם בועות סבון וגם הופעות מגוונות. רביעי וחמישי הבאים.

*****

לכבוד פסח, חג החירות, הכינו אנשים בעלי מוגבלויות שעובדים ב'סטודיו אנד ג'וי' (כ‑30 במספר) הגדה לפסח המשולבת באיורים, שירים וסיפורים שלהם על היציאה מחיי ניצול ושעבוד לחירות תעסוקתית. כל אחד מהעובדים זוכה לתגמול על כל הגדה שנמכרת. מידע באתר הסטודיו.

[email protected]