משה פייגלין
משה פייגליןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מפלגת זהות, חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, סבור שדבריו של ח"כ זוהיר בהלול ולפיהם מחבל שבא להרוג חייל הוא ''לוחם חופש'', צריכים לאתגר את הממשלה הנוכחית.

"צריכים להגיד לזוהיר בהלול תודה, הוא הציב בפנינו מראה ואיתגר אותנו, אנחנו כבר לא יכולים להתחמק. כי הוא בעצם שואל ובצדק, מה ההבדל בין אנשי האצ"ל שרצחו קצינים בריטיים לבין המחבלים שבאים לפגוע בחיילים", אומר פייגלין בשיחה עם ערוץ 7.

לדבריו גם לשמאל שגינה את דבריו וגם לימין שנמצא היום בממשלה, אין באמת תשובה אמיתית לבהלול, "לשיטת השמאל אנחנו כובשים ומי שתוקף את החיילים הוא באמת לוחם חופש, אבל גם לימין יש בעיה, שהרי הריבון בשטח הוא אלוף הפיקוד, זו לא מדינת ישראל. אותו מחבל נולד לתוך מציאות שהריבון הוא איש צבא, כלומר זה שטח כבוש, אז הוא באמת לוחם חופש".

פייגלין מדגיש כי התשובה האמיתית לח''כ זוהיר בהלול היא החלת הריבונות ביו"ש, "הימין האידאולוגי אומר - זו ארצנו, חברון היא שלנו ולא של המחבל. לכן הוא לא לוחם חופש. ''צריכים להחיל את הריבונות בכל השטח והיחיד שאומר את זה היום זו מפלגת זהות, להחיל את הריבונות עד לגרגיר האדמה האחרון''.

לדברי פייגלין לאחר החלת הריבונות "נוכל לומר לבהלול שהוא משקר וזה לא לוחם חופש אלא טרוריסט וטוב שהחייל חיסל אותו".

 פייגלין מציין כי בימים אלה הפעילים שלו מסתובבים בשטח עם חולצות 'די לכיבוש' ומפתיעים את העוברים ושבים, "במחנה יהודה כמעט הרביצו להם, אבל הגיע הזמן לומר את האמת - השמאל צדק, די לכיבוש כי הגיע הזמן להחיל ריבונות וכל עוד זה לא יקרה הצדק אצלם".