בהר הזיתים
בהר הזיתיםצילום: Marabu.pr

ביום שני של חול המועד פסח יתקיים המופע המרכזי לכל המשפחה ברחבת מלון שבע הקשתות על פסגת הר הזיתים בירושלים.

במהלך היום יופיעו על בימה אחת מקהלת הילדים ''פרחי ירושלים'' בניצוחו של חנן אביטל, הרכבים מוזיקליים, כלי מיתר וכליזמרים. במופע המרכז ישתתפו האמנים ישי לפידות, עידן עמדי וישי ריבו.

בכל שעות היום יצאו סיורים מודרכים בהר הזיתים לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום.

האירועים יתקיימו במעמד שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב וראש עיריית ירושלים ניר ברקת יחד עם יוזמי האירוע - חברי הועד להגנת הר הזיתים בראשות אברהם לובינסקי.

"כשותפים ביוזמה לקיום האירוע אנו מודים לשרת התרבות מירי רגב על התמיכה ביום מיוחד זה, כולנו תקווה כי אירוע זה יהפוך למסורת ויתקיים מדי שנה לטובת אלפי המבקרים בהר הזיתים. אנו נמשיך לעקוב ולפעול שכל יהודי יוכל לעלות להר הקדוש בבטחה", אמר לובינסקי.

שרת התרבות רגב אמרה כי "אתרי המורשת עומדים במרכז התפריט התרבותי שאנו מקדמים ותומכים בו בכל ימות השנה ובארועי פסח בפרט. הר הזיתים הוא אתר מורשת שלצערי נשכח בשנים האחרונות ולכבוד הוא לי לתמוך בתחיית מורשתו במהלך חג החירות.

''קבורים בו אנשי תרבות, אנשי רוח ומדינאים שמהווים את המורשת התרבותית העשירה של עם ישראל ותחייתו היא חלק מהמדיניות אותה אני מובילה אשר בראשה החירות לצרוך תרבות על כל גווניה. אני שמחה להזמין את כל הציבור לחגוג עימנו את מורשת ישראל בהר הזיתים''.