זו הסיבה שאנחנו אוהבים אפליקציות ישראליות! הן יודעות לפרגן לנו, גם אחרי שהן נהיות גדולות.

הפיצ'ר המגניב החדש של אפליקציית מייסטייט הוא עוד פיצ'ר שעושה לנו חיים קלים, אבל מייסטייט שיחררה אותו בתור "כפתור חג שמח". נישתי או לא?

למי שעוד לא מכיר את מייסטייט – אפשר לתאר אותם בקצרה בתור הדור הבא של החייגנים. משתמש יכול לראות את כל אנשי הקשר שלו, אבל עם כמה תוספות מפתיעות ביותר: אפשר לראות שאנשי הקשר בשיחה, בלי להתקשר אליהם! אפשר לראות שהם על רטט, שקט, סוללה חלשה, מכובה, איזור זמן שונה בעולם ועוד כל מיני דברים שלא דמיינתם שהטלפון יכול להראות!

מה יוצא לנו מזה? שבמקום לחפור לאנשים בממתינה, עושים CRUNCH ומקבלים הודעה כשהם מסיימים את השיחה. שבמקום להתקשר למישהו שבסוללה חלשה ולחוץ שכל רגע היא תיגמר – שולחים לו הודעה.

גם הפיצ'ר החדש הוא כזה שבא להקל לנו על התקשורת. מכירים את זה שאתם רוצים להתקשר למישהו (או שניסיתם והוא לא ענה) ואתם כותבים הודעה: "שלום, זה ישראל ישראלי, אשמח שתתקשר אלי כשתתפנה"? עד היום אני שואל את עצמי למה לא מצאו דרך יותר יעילה לעשות את זה? אז מהיום – יש.

הפיצ'ר שנקרא "הודעה מהירה" מאפשר לך לשלוח הודעה במהירות הבזק. האפשרויות הן 1. שלום, אפשר להתקשר? 2. מ'מצב?  ו-3. די דחוף. יכול לדבר?, אבל המשתמש יכול גם להכין הודעה קבועה משלו ולשלוח אותה מהר-מהר לפני שהבצק יספיק לתפוח.

כהשקה, רגע לפני חג החירות, מייסטייט הפכו את האפשרויות ל-1. חג פסח שמח! 2. רציתי לאחל לך אחלה חג שבעולם! 3. חג שמח לך ולכל המשפחה. כשהייתי היום בשיעור, כבר קיבלתי כמה כאלה, אז כנראה שהטרנד החדש מוכיח את עצמו! אני מתכוון לשלוח כמה הודעות מהירות כאלה לחברים ולמשפחה ולנצל את כל הזמן שחסכתי! אולי אספיק לנקות את הכיסוי של הסמארטפון מפירורים...