בית"ר מול סכנין. תבוסה לירושלמים
בית"ר מול סכנין. תבוסה לירושלמיםצילום: פלאש 90

הכל כבר היה מוכן. האוהדים הירושלמים הגיעו בהמוניהם כשבאופק אי אפשר היה לראות את אוהדי היריבה מסכנין, זכר להחלטת מנהלת הליגה בכדורגל שלא לאפשר את הגעת אוהדי הקבוצה האורחת למשחקים בין השתיים.

השחקנים הירושלמים הגיעו לאחר אירועי המשחק הקודם בדוחא כשהם רוצים לנקום נקמה ספורטיבית על כר הדשא, ואפילו עומר אצילי קפטן הירושלמים וכוכב הקבוצה היה באזור הספסל נכון לשימוש. הכל כבר היה מוכן לניצחון על היריבה המושבעת מסכנין.

בבית"ר אמנם לא נצרכו לניצחון הערב מול היריבה מסכנין בכדי לשמור על מקומם בטבלת ליגת העל שבכדורגל, אך כשבין השתיים יש יריבות הרבה מעבר לספורט, ובעיקר לנוכח התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה הבית"רית, ניצחון היה מתבקש.

אז היה. היריבה מסכנין שהגיעה לאחר המהומה הגדולה בתום משחקה מול מכבי ת"א, עשתה ככל העולה על רוחה כשכבר בדקה ה-11 שלומי אזולאי ששיחק בעונה שעברה בקבוצה מהבירה כבש את שערו הראשון במשחק ולא האחרון כשניצל מיקום גרוע של שוער בית"ר בוריס קליימן בכדי לנגוח לרשת הירושלמים.

בבית"ר לא למדו לקח והשחקנים נראו לא מחוברים וכבר עייפים מהעונה הנוכחית, ורק האוהדים עוד ניסו לספק תצוגת עידוד. 

המחצית השניה נראתה כמו זו הראשונה, ואולי אף יותר גרועה מצידם של האוהדים הירושלמים. שלומי אזולאי שוב כבש בדקות הראשונות כשהפעם היה זה בשל טעות של קוון המשחק שאישר שער שנוי במחלוקת כשהכדור ספק עבר במלוא היקפו את שער הירושלמים.

מזה בית"ר כבר לא חזרה ואת המסמר האחרון דפק שוב אזולאי כשכבש את שערו השלישי במשחק וה-14 העונה, הישג אותו לא עשה אף שחקן סכנין מזה 13 שנה.

בסיום, הירושלמים יורדים מושפלים ומובסים על ידי היריבה מסכנין כששוב לא מצליחים אלה לנצח את הקבוצה נציגת המגזר הערבי באצטדיונם הביתי, בפעם השישית ברציפות, מאז ינואר 2010. מבחינת האוהדים, גם אליפות אם הייתה אפשרית, לא מכפרת על תצוגת כדורגל כה רעה. 

אם זה לא מספיק לבית"רים, את משחק הבית הבא שלה מול מכבי תל אביב תארח זו ככל הנראה באצטדיון אחר ואף עשויה לספוג קנס כבד כשחפצים הושלכו מיציעי אוהדיה אל עבר כר הדשא ופגעו בקוון המשחק, וכן קריאות גזעניות שהשמיעו האוהדים הירושלמים שהושתקו על ידי מוזיקה קולנית.