העימותים בסכנין. עוד לא תם הסיפור
העימותים בסכנין. עוד לא תם הסיפורצילום: רוי אלימה, פלאש 90

אירועי האלימות בטדי? שמירה על חייהם של אוהדי הכדורגל מול היד החזקה של משטרת ישראל? להתאחדות לכדורגל יש דברים הרבה יותר חשובים כנראה על סדר יומם והם בעיקר נוגעים בכבוד שלהם עצמם.

בהתאחדות לכדורגל מסרבים להודות בטעותם בכל הקשור למשפט הלא תקין בו פסקו כנגד שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ' הסרבי הרחקה לשלושה משחקים בעקבות אירוע האלימות באצטדיון דוחא שבסכנין, לאחר המשחק בין סכנין למכבי תל אביב בשבוע שעבר, וכבר פועלים כנגד החלטת בית המשפט המחוזי. 

כזכור, אמש פנתה האלופה מתל אביב אל בית המשפט המחוזי בכדי שזה יוציא צו מניעה להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל באשר להרחקתו של השוער הסרבי הצעיר, שכן זה לא זכה לקבל ייצוג בבית הדין. עו"ד המייצג את המכבים, עו"ד מאירי התבסס בכתב הבקשה שלו על פסק דין תקדימי בו שני סטודנטים מאוניברסיטת חיפה זכו במשפט מאחר שלא קיבלו ייצוג הולם. 

סגן נשיאת בית המשפט המחוזי, השופט איתן אורנשטיין הוציא את צו המניעה המבוקש ופסק כי דיון בעניין יתקיים ביום רביעי הקרוב, מה שקבע כי ראיקוביץ' יוכל לקחת חלק במשחק העונה מול הפועל באר שבע שיתקיים הערב (שני).

כאמור, בהתאחדות לכדורגל לא מוותרים ומודים בטעותם והלילה הגישו אלה לבית המשפט המחוזי בקשה דחופה לביטול החלטת בית הדין אתמול להוציא צו עיכוב ביצוע במעמד אחד. בהודעה אותה הוציאו הבוקר אמרו בהתאחדות כי מדובר "בבקשה לעיון מחדש בהחלטה ולבטלה, ולחילופין בקשה להקדמת מועד הדיון שנקבע ליום רביעי הקרוב כבר להיום".