מיכאל בן ארי
מיכאל בן אריצילום: תומר נויברג, פלאש 90

על רקע הקמפיין שקורא לשחרורו המיידי של מאיר אטיגנר, ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי קורא לח"כים מהימין להקים קול זעקה.

"יש כאן התעללות אכזרית ללא משפט וללא דין, וכל הציבור שותק ומאפשר לשב"כ ולבוגי יעלון להמשיך את ההתעללות הזאת", אמר בן ארי לערוץ 7.

בן ארי תמה על ההחלטה להאריך את מעצרו של אטינגר, "היה קל להם לקחת את הנכד של הרב כהנא ולהגדיר אותו כיעד מס' 1 כאילו הוא המנהיג של המחתרת היהודית.  אם הוא היעד מס' 1 מדוע אין אפילו בדל ראיה נגדו?

''גם הרב כהנא ישב במעצר מנהלי על לא עוול בכפו. מאיר אטינגר הוא בחור מבריק, התלמוד בבלי בכיס שלו, יש לו מחשבה מקורית ודעות אחרות, אבל חשבתי שזו מדינה דמוקרטית".

לדבריו רק ממשלות ימין רודפות אנשי ימין, "כשמדובר על אנשי שמאל שמדברים על פעולות אלימות, עוברים בשתיקה, ראאד סלאח מסתובב חופשי ומאיר אטינגר בכלא. על מה? על זה שהוא פרסם כמה מאמרים ב'קול היהודי'?

''אפילו לשחרר אותו לברית הם לא רצו. ממשלת השמאל בראשות רבין נתנה לברוך מרזל שהיה במעצר מנהלי לצאת לברית של בנו, כנ"ל לנעם פדרמן. וכאן דווקא ממשלת ימין מתנהלת באכזריות".

בן ארי קורא לח"כים מהמחנה הלאומי להתעורר, "צריכים לשאול שאלות כי אם לא נשאל, הוא ישאר בכלא לנצח. הבחור הזה עובר התעללות, אשתו בפת לחם, כולנו צריכים להתעורר, היום זה הוא, מחר זה אתם.

''תשאלו את חברי הכנסת מהליכוד והבית היהודי מה הם עושים בעניין הזה. אם אין לכם ראיות תשחררו אותו לחופשי. אסור לעמוד בשוויון נפש מול האכזריות אל אדם שיושב בבידוד. אם היה מדובר במישהו מהמיינסטרים היה קם כאן קול זעקה".