חברי מועדון האוהדים הרשמי של מכבי ת"א - "מכביסט" - נהנו השבוע מחוויה יוצאת דופן בהיכל מנורה מבטחים, כאשר זכו להיות לערב אחד עיתונאים ולקיים מסיבת עיתונאים פרטית עם יוגב אוחיון ואיתי שגב, לפני שטסו למשחק באילת.

במהלך האירוע, אשר אליו הוזמנו המכביסטים שזכו באחת מהפעילויות המיוחדות בעמוד הפייסבוק של הקבוצה - נשאלו שני הצהובים לא מעט שאלות מעניינות, על מצבה של הקבוצה וגם על עצמם ברמה האישית.

"מהרגע שז'אן הגיע, מאוד התכווננו יחד על שיפור היכולות שלי קרוב לסל ואני חושב שהשתפרתי בעניין הזה", סיפר שגב, שחווה בחודשים האחרונים את רגעי הפריצה בקריירה.

"האלמנט שארצה לשפר בעתיד? אני מאוד מאוד מקווה ומאמין שאצליח לשפר את הקליעה מבחוץ. בהתחלה חצי מרחק, ובתקווה גם מעבר לקשת. אלו המטרות".

כשנשאל על ידי אחד הילדים מיהו השחקן שהוא הכי מעריך בליגה, מחוץ למכבי, ענה הפורוורד: "אני אישית מאוד אוהב את המשחק של ליאור אליהו. זה שחקן מצוין, שמאוד מעניין ומאתגר להתמודד מולו".

יוגב אוחיון, עבורו זו העונה החמישית במועדון, נשאל מה הייתה הקבוצה החזקה והמוכשרת ביותר של מכבי מאז שהגיע. "אין ספק שהעונה הכי גדולה זו העונה שבה לקחנו את הטרבל, 2014, זו הייתה חוויה אדירה", ענה מספר 12 בצהוב, "למרות שגם העונה הראשונה שלי, 2012, עם כל חבלי הלידה, חקוקה לי היטב. ספגתי בה את המסורת של מכבי חזק חזק".

אוחיון נשאל גם מיהם השחקנים שהכי קשה לשמור עליהם והשיב: "על ג'רמי פארגו וטייריס רייס היה מאוד מאוד קשה לשמור. היו הרבה מכות באימון, בקטע חיובי כמובן".

הסוגיה שעליה היו חלוקים שני השחקנים היא מה היה הרגע הקשה ביותר העונה עבורם. אוחיון בחר את ההדחה מהיורוליג, בעוד ששגב טען שעבורו ההדחה השנייה, מהיורוקאפ, היתה כואבת אף יותר. "עשינו הרבה שיחות בינינו, השחקנים", סיכם אוחיון עם מבט קדימה. "אמרנו לעצמנו שברגעים קשים רק אנחנו נישאר במשפחה הזו. אני מבטיח לכם שדברים טובים עוד יקרו בהמשך העונה".