ברדה ובכר במסיבת העיתונאים
ברדה ובכר במסיבת העיתונאיםצילום: האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפועל באר-שבע קיימה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב, בה נטלו חלק המאמן ברק ברק בכר ואליניב ברדה.

בכר אמר כי הקבוצה מסתכלת קדימה - ובטוחה בעצמה במירוץ לאליפות - אחרי התיקו בשבוע שעבר מול מכבי ת"א שהותיר פער של משחק בין הקבוצות. 

"המשחק מול מכבי ת"א כבר היסטוריה. הוא גרם לזה שנהיה תלויים בעצמנו ואנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב מול בית"ר. אנחנו מתכוננים למשחק מאוד מאוד קשה מול קבוצה טובה ושחקנים טובים".

"אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב מול ביתר ולא יותר מזה קדימה. צריך להתייחס לכל משחק לגופו. לכל משחק יש את ההכנה שלו וההתאמות שלו. נבוא בידיעה שהמשחק הזה הכי חשוב שיש. אין לי ספק שבית"ר יבואו מאוד מוכנים. יש שם שחקנים טובים מאוד הרבה פעמים קבוצה שבאה משוחררת דווקא יותר מסוכנת. כמה שאנחנו קרובים אנחנו רחוקים - ולכן אנחנו מאוד מרוכזים במשחק שלפנינו", הוסיף בכר.

אליניב ברדה התייחס לעובדה שבאחרונה שיחק בצורה פחות טובה מבעבר. "העונה הזו ארוכה. יש תקופות טובות ויש פחות טובות. היתה תקופה שכל כדור שהייתי בועט היה נכנס ועכשיו קצת פחות טוב. הכי חשוב זו המטרה, יש פה משהו של 40 שנה שלא השיגו פה - וזה באמת מעלי. אני לא מרגיש שחקן ספסל, אני מרגיש חלק חשוב לכל דבר מהמערכת והמועדון והמטרה הזו מעלי ומעל כל דבר אחר".

"אנחנו בעמדת זינוק טובה אבל הכל יכול להתהפך ואסור לתת לזה לחמוק. אין פה שאננות בית"ר היא קבוצה מצוינת, נגד כל הקבוצות היא עשתה צרות והם יבואו וישחקו משוחרר וזה הכי מסוכן. אנחנו מסתכלים על בית"ר ואחר כל נתמקד במשחקים שאחרי", סיכם ברדה.