יעלון והאב נדאף
יעלון והאב נדאףצילום: אריאל חרמוני/ משרד הביטחון

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) הגיבה הערב (שני) לתחקיר שפורסם בערוץ 2 על הכומר גבריאל נדאף שידליק משואה בטקס הדלקת המשואות שייערך בערב יום העצמאות השבוע.

נדאף עומד בשנים האחרונות בראש פורום גיוס בני העדה הנוצרית לצה"ל. בתחקיר הובאו עדויות המעלות חשד כי הוא ניצל את מעמדו בניסיון לקבל טובות הנאה מיניות. נדאף מכחיש בתוקף את הטענות.

השרה רגב מגבה את הוועדה הציבורית אשר בחרה פה אחד בכומר גבריאל נדאף להדליק משואה ביום העצמאות ואיננה מתכוונת להתערב בהחלטות הוועדה. ''השרה לא תתייחס לבעלי אינטרס אשר מנסים לפגוע בכומר נדאף בשל פועלו למען מדינת ישראל וגיוס בני העדה הנוצרית לצה״ל", אומרים בלשכתה.

לדבריהם, כל עוד גורמי האכיפה במדינה לא הוכיחו אחרת, הכומר נדאף ידליק משואה ביום העצמאות.

נדגיש כי נדאף מכחיש את כל המיוחס לו בתחקיר, ומסר בתגובה לערוץ 2: "גורמים פליליים בקהילה, יחד עם גורמים שהקנאה בהצלחת מפעל חיי העבירו אותם על דעתם, חברו כדי למנוע ממני לקבל הכרה על תרומתי למען גיוס ערבים נוצריים לצה"ל. גורמים אלה ביצעו פשע מתוחכם נגדי ונגד הפורום והצליחו לייצר מצגי מרמה נגדי באופן שייראו אמיתיים כביכול.

"האמת היא שלא עשיתי דבר כלשהו מהמתואר בכתבה - לא פגעתי מינית באיש, לא ניסיתי לפגוע באיש, ולא פעלתי להסדרת רישיונות לפלסטינים לבוא לישראל. אבל הגורמים העוינים, שלצערי נתתי בהם אמון עד כדי עבודה בקרבתי - ניצלו את האמון והשתלטו על דפי הפייסבוק שלי, ואף על המסרים בפלאפון שלי כדי לכתוב דברי שקר, בשמי כביכול.

"אלוהים יעניש אנשים אלו על הפגיעה בי, באשתי ובשני בניי המשרתים עתה בצה"ל. ערכתי שתי בדיקות פוליגרף - אחת אצל המבקר הפנימי של איגוד בודקי הפוליגרף ובמכון פוליגרף נוסף ושתיהן אוששו את דברי האמת שלי. מכיוון שאני בטוח בצדקתי, הגשתי ללא כל חשש תלונה במשטרה ואני בטוח שזו תגלה את האמת ותחשוף כי מדובר במזימה נגדי".