מירי רוזנטל
מירי רוזנטלצילום: מרים אלסטר. פלאש 90

ח"כ מיקי רוזנטל (העבודה) מגיב היום בעמוד הפייסבוק שלו למה שהוא מגדיר "הניסיון הנואש של הרצוג לזחול לממשלה".

"מדובר בזניחת קהל המצביעים וזלזול באינטרס הציבורי לשם הצלת הקריירה הפוליטית של פוליטיקאי אחד", כתב ח"כ רוזנטל, "הנזק האדיר שבוז'י הסב בלתי ניתן לשיקום כל עוד הוא נשאר בתפקידו".

יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, הציג היום בפייסבוק את רשימת הדרישות הרשמית שלו מנתניהו. אלא שדקות ספורות אחרי הפרסום - הוא הוסר במפתיע.

במקביל פרסם הדובר של ח"כ הרצוג, עופר נוימן, הבהרה ובה כתב: "הפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של הרצוג נבע מטעות של אחת מעובדות המטה ועל כן נמחק".

הבוקר תקפו חברי ממשלה מטעם הליכוד את האפשרות להצטרפות הרצוג ומפלגתו לשולחן הממשלה. "המהלך הזה יפגע קשה באמון הציבור בפוליטיקה הישראלית", אמר השר זאב אלקין וכינה את הצטרפותה של מפלגת המחנה הציוני לממשלה כהתאבדות בשידור חי".

למתקפה הצטרפה גם סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי. "או אנחנו או הם לא הייתה רק סיסמת בחירות", היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "זו אמירה שמשקפת פערים בתפיסות עולם, הציבור בחר בנו ואנו צריכים לקחת את המנדט הזה ולהוביל את ממשלת המחנה הלאומי לפי האג'נדה שבשמה נבחרנו. המחנה הציוני היא מפלגה בהתרסקות, אין לממשלה צורך בהם, ואין סיבה שנזרוק לבוז'י חבל הצלה".