גלישה
גלישהצילום: יח"צ

עולם קידום אתרים הולך ומתפתח, וחברת גוגל מציבה למקדמי אתרים אתגרים גדולים.

הרי בל נשכח שזהו תחום דינמי העובר מהפכים ושינויים בכל זמן נתון, כך שמלאכתו של מקדם אורגני מקצועי הפכה עם הזמן להרבה יותר מאתגרת מבעבר. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח, כאלו שיקדמו את מטרת האתר, יש צורך בעבודה מקצועית ועקבית על מנת שהתוצאות יישמרו למשך זמן רב.

חברת אקסטרה קידום אתרים שיתפה אותנו בכמה דרכים שיסייעו לכם להשיג תוצאות והישגים מפעילות קידום האתר שלכם בגוגל :

השקעה מרובה במחקר מקצועי ומקיף

משימת הקידום האורגני חייבת להתחיל במחקר מילים מקיף ומקצועי בהן תרצו להתמקד במסגרת הפעילות השוטפת. במקרה של קידום אורגני, מחקר המילים לרוב אינו מתומחר באופן פרטני וזאת בשונה מצורת העבודה בקידום הממומן, אך עדיין חשוב להשקיע זמן רב ומחשבה בביצוע מחקר איכותי שיבדל את הלקוח שלכם מהמתחרים ובכלל להכיר את הביטויים והמילים אשר שגורים בפיהם של קהל לקוחותיו של הלקוח שלכם.

בעת ביצוע המחקר, יש לבחון את כדאיות המילים המתמקדות במוצא של הלקוח, להעדיף כאלו שיובילו לדפי המוצרים או השירותים החשובים להגדלת חשיפת האתר. אך מה שלא פחות חשוב הוא - יחס ההמרה האיכותי והרווחים דרך עסקאות שמתחילות באתר הבית של הלקוח.

שקיפות מלאה לאורך כל הדרך מול הלקוח

בשלב חתימת הסכם מול לקוח, הימנעו מהבטחות שווא ומהתחייבויות שיש סיכוי שלא תצליחו לעמוד בהן. אך יחד עם זאת ישנם לא מעט מקדמים וחברות קידום אשר מתחייבים להביא את אתר הלקוח למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. דבר נוסף בנושא – מומלץ שלא לבקש תשלום מהלקוח לאחר שמשיגים עבורו את המיקומים הרצויים, אלא - הבהירו ללקוח שהתשלום הוא בגין עבודתכם ועם הזמן יתכן כי תהיה ירידה בדירוגים או מצבים חריגים - על מנת שהלקוח לא יבוא אליכם בטענות.

עבודה עקבית בתהליך הקידום לצד עבודה יציבה ומגוונת

פעילות קידום אורגנית מחייבת עקביות ויציבות וזאת על מנת להשיג תוצאות איכותיות לאורך זמן. לאורך כל הדרך חשוב ביותר לשמור על מבנה תקין של האתר ולהיעזר בכלים מקצועיים העומדים לרשות המקדמים כמו כלי ה- A1 Sitemap Generator המיועד לצורך סריקת האתר, בדיקת ויצירת מפת אתר, כלי הוובמסטר טולס המיועד למעקב אחר מיקוד התכנים הנמצאים באתר לצורך בחינת איכות הקישורים הפנימיים והנכנסים, הגשת קובץ מפת אתר xml לגוגל וזיהוי תקלות, שגיאות סורק ליקויים והודעות אשר מועברות ישירות מגוגל.

מבנה אתר תקין, תוכן איכותי ואתר המותאם לגולש ולמנועי החיפוש

מבנה תקין של האתר מסייע רבות להצלחת הקידום וזהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתר בשנת 2016. נתייחס למספר דוגמאות של דברים חשובים שצריך להתייחס אליהם כגון: בניית היררכיה נכונה של הקטגוריות החשובות ביותר באתר, בדיקה ושיפור של זמני טעינה של דפים סבירים, אתר ללא קישורים שבורים או שאינם תקינים, ללא תוכן משוכפל, טיפול ממוקד בהפניות 301 במידה וקיימים עמודים משוכפלים שהמערכת יצרה, שימוש תקין בתג הקנוניקל שבעצם מנחה את גוגל אודות העמודים המקוריים ולא מאפשר לו לסרוק את המשוכפלים ועוד מגוון רחב של פעולות אשר יגרמו למבנה האתר להיות תקין ולאפשר לאתר להתקדם בצורה מהירה וטובה יותר.

לסיכום - כפי שציינו בתחילת המאמר, עולם הקידום הוא דינמי ומשתנה לעתים קרובות מאוד בהתאם לעדכוני האלגוריתם השונים. עבודתו של מקדם האתרים נהיית מורכבת יותר אך עם זאת מעניינת בהרבה ממה שהייתה בעבר. מקדם אתרים צריך להיות נתון כל הזמן לשינויים ולפעול בהתאם. הסעיפים שהתייחסנו אליהם במאמר זה הם רק חלק מפרמטרים רבים שמרכיבים את דירוג האתר בגוגל.

לקבלת מידע מקצועי נוסף, בקרו באתר החברה - אקסטרה קידום אתרים