שלמה ארצי, הקהל יגיע?
שלמה ארצי, הקהל יגיע?צילום: פלאש 90

אוי ארצי. הרבה זמן לא נתקלו בקרב ההפקה של הזמר שלמה ארצי בהיענות כה נמוכה להופעתו של הזמר שנחשב לאהוד ואהוב על רבים. 

אלפי כרטיסים נותרו למכירה לקראת הופעתו של הזמר הלאומי בבאר שבע במוצאי השבת הקרובה, ועוד כרטיסים רבים מוצעים למכירה באתר יד2 במחירים נמוכים בהרבה. הסיבה: הופעתו של הזמר נקבעה למוצאי השבת הקרובה בשעה תשע בדיוק באמפי פארק שבבאר שבע, אז יחל במקביל משחקה של קבוצת הכדורגל הבכירה של העיר, הפועל באר שבע, במה שעשוי להיות הכתרת הקבוצה כאלופת המדינה לאחר 40 שנה ללא תואר האליפות.

הופעתו של ארצי בבאר שבע אמנם נקבעה בעוד מועד, אך לאחר שנודע כי משחק האליפות מתקיים על אותה השעה, ניסו בקרב הזמר הלאומי להזיז את שעת ההופעה אך לא הצליחו בכך. 

אמנם בהפקת ההופעה אומרים בתוקף כי ארצי יופיע כמתוכנן, אך באם זו לבסוף תתבטל תהיה זו הפעם השניה שארצי מבטל את הופעתו, כשהפעם הראשונה הייתה אמורה להתקיים ב-31 באוקטובר, אך זו בוטלה עקב פריצת דיסק של ארצי. על ביטולה של הופעה זו הוכרז שלושה ימים לפני קיומה, ולאלפי קוני הכרטיסים אז הוצע לשמור את הכרטיס למוצאי שבת הקרובה או לקבל את כספם בחזרה.

בקרב תושבי העיר באר שבע וקהל מעריציו של ארצי נרשמה אכזבה רבה על ההתנגשות בין שני האירועים, ובמקביל לבקשות לנסות ולדחות את הופעתו של ארצי בחשבון הפייסבוק שלו, מנסים אלה למכור את הכרטיסים שקנו להופעה, כשרבים אמרו כי להופעה של הזמר אפשר ללכת כל השנה, לזכות באליפות המדינה לאחר 40 שנים, זה כבר היסטוריה של ממש, אולי פעם בדור.

בבאר שבע הגיבו לדברים בהלצה כשאמרו כי אולי הזמר ישיר את שיר האליפות של הקבוצה מבירת הנגב, ובכל מקרה הדברים אינם תלויים בהם.

האם הזמר יבטל את הופעתו או שמא יופיע בפני קהל מצומצם?