רוצחי ילדים הם הראשונים בתור

ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' פנה היום (ראשון) לחברי הקבינט המדיני-בטחוני וליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה שלא למנוע את חקיקת עונש מוות למחבלים כפי שדורש ח"כ אביגדור ליברמן במסגרת המו"מ הקואליציוני.

יו"ר הארגון, סא"ל (במיל') מאיר אינדור מתייחס לדבריו של היועמ"ש לשעבר, יהודה וינשטיין, שמתנגד בתוקף לחקיקת עונש מוות למחבלים. "וינשטיין טוען שהחוק נוגד את 'חוק יסוד כבוד האדם וחירותו', ומה לגבי כבוד היהודי שנרצח? עוד מעט וינשטיין יגיד שחוק עונש מוות למחבלים פוגע בחופש העיסוק של המחבל''.

"רק מיעוט של משפחות שכולות סבורות כי אין טעם בחוק עונש מוות למחבלים", אומר אינדור, "אני רואה בחוק כי הוא ראוי מוסרית. לא יעלה על הדעת שמתחת לקברים נמצאים נרצחים יהודים והרוצחים מסתובבים חופשי ובסופו של דבר משתחררים בעסקאות''.

לדבריו החוק ימנע עסקאות לשחרור מחבלים וימנע בזבוז תקציבי ממשלה עבור מימון שמירת המחבלים בכלא, וכמובן ימנע פיגועי טרור. ''אם החוק יציל יהודי אחד זה כבר היה שווה''.

אינדור מדגיש כי הוא מתנגד לעונש מוות למחבלים יהודים, "יש כמות אדירה של רוצחים ומעשי טרור מהצד הערבי. אין שיווין בין כמות הטרור שמופעלת כלפי העם היהודי לכמות המזערית של פיגועי נקמה".

 הוא קורא להוציא להורג, בראש ובראשונה, מחבלים שרצחו ילדים. "שיתחילו ברוצחי פוגל והנקין. אני עושה נקודת השוואה עם הנאצים שרצחו ילדים מול הוריהם. מעשה של רצח חפים מפשע שרוצחים ילדים בשנתם - הם צריכים להיות ראשונים בתור.

''דמו של ילד יהודי לא יעלה על הדעת שיישאר בלי נקמה. נקמה היא דבר חיובי ויסוד הצדק העולם. השלטון הוא צריך לנקום ולהיות שליחיו של הציבור והמשפחות השכולות", כך אינדור.