ח"כ לשעבר ניסים זאב קורא לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לבטל את מופע המחול "יותר מעירום" שיעלה היום (שישי) על בימת תיאטרון ירושלים במסגרת פסטיבל ישראל.

במהלך במופע יעלו 12 רקדנים עירומים במופע מחול של הכוריאוגרפית האוסטרית דוריס אוליך.

בראיון לערוץ 7, תמה זאב, להיכן נעלמו חברי המועצה החרדים. "אני מתפלא על חברי העירייה שרובם דתיים וחרדים שעוברים על זה לסדר היום ולא מתריעים או מקימים קול זעקה. לא ייתכן שעיריית ירושלים תעצום את עיניה ותאמר שהם לא מתערבים בתכנים".

לדבריו זו לא תרבות, אלא זנות, כלשונו. "זו תכנית אומנותית זנותית, שכאילו נחשבת לתרבות. זו לא תרבות ולא חינוך. יש לנו ערכים ועקרונות ביהדות ואסור לנו לתת לנוער את התחושה שהכול מותר. צריכים לעצור את חגיגת התועבה בירושלים. לצערי למתירנות אין גבולות וכל פעם יורדים עוד דרגה מתחת לתהום, אנחנו כבר מתחת לאפס".

ניסים זאב מאמין שגם ראש עיר חילוני יודע מהם גבולות הטעם הטוב, "כשמדובר בירושלים בירתנו, עיר הקודש, אני מצפה שראש העיר יבטל את המופע הזה. כי אם המופע הזה יתקיים זה יהיה תקדים להצגות עירום נוספות.

"זה חורבן של ירושלים ואני מצפה מראש העיר, אמנם הוא חילוני אבל אי אפשר לצפצף על הדמוקרטיה ורוב תושבי העיר הזאת הם דתיים וחרדים וגם ערבים כולם נגד דבר כזה", הוא אומר.