מי תשיג את הכרטיס לחצי גמר הפיינל-פור שיתקיים בהיכל הפיס ארנה שבבירה? האם הפועל תל אביב מסוגלת לשוב מפיגור של 2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף כשלרשותה סגל קצר?

האם האלופה מירושלים תעפיל אל חצי הגמר שם מחכה לה הפועל אילת לשיחזור משחק הגמר מאשתקד? על כל אלה צפויות הפועל ירושלים והפועל תל אביב לענות הערב (ראשון) במשחק שיתקיים בהיכל הדרייב אין שבתל אביב, המשחק הרביעי בסדרה ביניהן.

לא רק סגל קצר עומד לרעתם של התל אביבים, אלא גם ההיסטוריה הולכת נגדם כשמעולם לא היו אלה בפיגור של 2:1 בסדרה מול הירושלמים. אם זה לא מספיק, הירושלמים מעולם לא שמטו יתרון 1:2 בסדרת רבע הגמר. האם הערב תירשם ההיסטוריה מחדש או עולם כמנהגו נוהג?

שרון אברהמי, מאמן הפועל ת"א, אמר לקראת המשחק כי קבוצתו מתעסקת בכדורסל במקביל לעדכונים שוטפים מהצוות הרפואי. לדבריו, "הפועל ת"א זה מועדון שהוכיח כבר לא מעט פעמים בעבר שהוא יכול להפוך את הבלתי יאומן לאפשרי, ואני מאמין שיחד עם הקהל נוכל לקחת את הסדרה למשחק חמישי".

עד עתה, בכל אחד משלושת המשחקים, הפועל ת"א קיבלה תרומה משמעותית מהקו האחורי, מה שהופך את המשחק הערב מול האלופה מירושלים לקשה עוד יותר כשגם נייט רובינסון וגם רביב לימונד בספק למשחק.

האם יהיו אלה האדומים מתל אביב שיצאו עם ניצחון הערב ויכפו משחק חמישי בסדרה או שמא דווקא האדומים מהבירה?