האם נמצא ההסבר לאיפה ואיפה שנוהגים בבית הדין של איגוד הכדורסל כלפי קבוצות שונות?

אמש (ראשון) במשחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, שהתקיים באולם הדרייב אין שבתל אביב, במסגרת משחק מספר 4 בסדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת ווינר סל, נצפתה היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר-יניב כשהיא שרה יחד עם אוהדי הפועל תל אביב שיר בגנות מכבי ת"א ובית"ר ירושלים.

מילות השיר אותו שרה עו"ד אמיר-יניב, היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל המזוהה עם אוהדי הפועל תל אביב היו בין היתר: "בית"ר אנלפאבתים ומכבי חזירים".

אירוע זה שכאמור תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה לא יכול לעבור מסדר היום, כשמצופה מהיועצת המשפטית של איגוד הכדורסל להיות אובייקטיבית כמה שניתן, ובטח שלא לשיר שירי עידוד בגנות קבוצות יריבות.

עוד לא ברור אם וכיצד יפעלו באיגוד הכדורסל לנוכח התמונות המצולמות אך כבר הבוקר אמרו באיגוד הכדורסל כי "כמו כולם גם אנחנו ראינו את התמונות וגם לנו לא נוח איתן. איגוד הכדורסל רואה בחומרה רבה את הדברים הלא ראויים ויקיים בירור עם היועצת המשפטית עם חזרתה מחופשה בחו"ל".

עו"ד אמיר-יניב סיפרה את שאירע כשאמרה כי "הייתי במשחק עם בתי בת ה-12 ואיני מכירה את מרבית מילות שירי האוהדים. מי שמכיר אותי יודע שאני משבשת סדרתית של שירים ומילות שירים אלא שרה אותם עם צליל דומה". עוד אמרה היועצת המשפטית כי היא מתנצלת אם מישהו נפגע, "להבא אמנע מלשיר ולעודד במשחקים".