ידידיה מאיר ואהרון רזאל
ידידיה מאיר ואהרון רזאלערוץ 7

בשעה 16:00 יתחיל ה'ריקודגלים' המסורתי שיסתיים בעצרת בכותל.

למחרת, בשעה 21:00, תתקיים בכיכר ספרא הופעה חגיגית של יהודה פוליקר.

ביום שלישי יארח אהרן רזאל את ידידיה מאיר לערב שכולו שיר וסיפור לכבוד ירושלים, בחצר המינהל הקהילתי בקריית מנחם.

*****

'צלילים וקולות למילים הכתובות' הוא הנושא של חודש הקריאה שהחל השבוע ויימשך עד סוף יוני. במסגרת החודש שמציין את האהבה לספרות הישראלית ולשירה העברית, יתקיימו פעילויות ואירועים ברחבי הארץ, בספריות העירוניות ובבתי כנסת ויהיו גם מופעים נודדים. כדאי לברר מה הפעילות הקרובה למקום מגוריכם. האירועים ללא תשלום.

*****

פיורלה ומשפחתה עלו לארץ לא מזמן, והיא מתלבטת בין המולדת החדשה לסיפורי סבתה על צפון אפריקה הרחוקה. היא מחליטה ששנת ההתבגרות שלה תהיה אחרת ובה היא תותיר מאחוריה את ההתנשאות, הלגלוג וההצקות של חברותיה לכיתה. ענת משיח, עם עובד.

*****

לכל אחד יש חלום. אנשים שמתמודדים עם סרטן חולמים לפעמים חלומות מלאי תקווה ולעתים סיוטים קשים. לפני כמה ימים נפתחה בהיכל התרבות בפתח תקווה התערוכה 'חלמתי ש' ובה עבודות אמנות של אנשים שמתמודדים עם המחלה, במגוון חומרים וסגנונות. האוצרת, לידיה רוזובסקי, היא מורה לאמנות בבית אורנית של 'עזר מציון'. נעילה: כ' בסיוון.

*****

הספר 'איך אתם מרגישים' מאת דליה בר-אל מזמין את הקוראים הצעירים להכיר את הרגשות שלהם. 27 רגשות מופעים בצורה של סיפור קצר מחורז ובשאלות המופנות אל הילדים ומעודדות אותם להגיב. כך יוכלו הילדים להיות מודעים לרגשותיהם ולתהליכים פנימיים שעוברים עליהם. הוצאת אוריון.

[email protected]