ישראל מצדיעה לשירות הלאומי אזרחי

שבוע ההצדעה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית, נחתם היום (ה') באירוע מרכזי בבנייני האומה בירושלים.

באירוע השתתפו שר החקלאות והממונה על השירות הלאומי-אזרחי אורי אריאל, יו"ר ועדת החוקה ח''כ ניסן סלומינסקי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי, מנכ"לי הגופים המוכרים בשירות הלאומי, מתנדבי ומתנדבות השירות מכלל האוכלוסייה הישראלית ואישי ציבור נוספים.

בשיאו של האירוע העניקו השר אריאל ומנכ"ל הרשות ג'רבי תעודות הוקרה לשמונה מתנדבים מצטיינים שהתבלטו בפועלם בשירות הלאומי.

בין המצטיינים הייתה גם ליאורה כהן מתכנית העלייה של עמותת 'שלומית', בת שירות בודדה שהגיעה מצרפת, אשר זכתה להפתעה מרגשת כאשר אמה הגיעה לטקס מצרפת ללא ידיעתה והעניקה לה יחד עם השר והמנכ"ל את התעודה המכובדת.

כמו כן קיבלו תעודות הצטיינות שמואל גואטה - מתנדב חרדי בשירות אזרחי המשרת במקלט לנשים מוכות, סלאבה יורצ'נקו - מתנדב עם ניוון שרירים שמרצה על התמודדות עם קשיים במסגרת עמותת 'מקום לכולם', אתאר אבו-סאלחה המשרתת בכפר הנוער הדרוזי בחורפייש, ניסן כאן ממוקד אפרת, עדית יבגי מהבית החם של ביה"ח אלי"ן, רייזי קניגסברג ממשרד המשפטים ושדמית אביב מכבאות והצלה בעפולה.

לצידם, קיבלה רינאל סייף, אלמנת השוטר זידאן סייף שנרצח בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף, תעודת הוקרה מיוחדת על התנדבותה בשירות הלאומי בתחום החינוך.