כמה חודשים לאחר צאת הספר הנפלא, ללכת בדרכך, של הסופרת ג'ו ג'ו מויס עולה על האקרנים סרט המבוסס על הרומן רב המכר הזה.

זהו סיפורה של צעירה בת 26 שגרה בעיירה קטנה באזור הכפרי של אנגליה.

ללא כיוון ברור בחיים שלה, אחרי שפוטרה מעבודתה כמלצרית טובת לב, הבחורה החיננית והיצירתית עוברת מעבודה אחת לאחרת כדי לעזור למשפחתה ולכלכלם.

האופטימיות שלה עומדת למבחן כשהיא עומדת בפני אתגר חדש בקריירה שלה: היא לוקחת עבודה חדשה והופכת להיות מלווה ומטפלת לוויל טריינור (סאם קלפלין) בנקאי צעיר ועשיר המרותק לכיסא גלגלים בעקבות תאונת דרכים שעבר.

מאז התאונה, חייו של וויל התהפכו לחלוטין. הוא כבר אינו הגבר הכובש, המצליח וההרפתקן שהיה פעם. עכשיו שגופו בגד בו , וויל וויתר על החיים והרחיק מעליו את הסובבים אותו . אז מגיעה לואיזה והיא בניגוד להוריו מסרבת להיכנע למצבי הרוח של וויל ולגישתו העוינת. היא מתפרצת לחייו של וויל עם החיוניות הכובשת שלה , עם המקוריות והחן שלה, שאפילו וויל לא יכול להתעלם מהם.

לואיזה (או בסרט לו) מחליטה להראות לוויל שיש בשביל מה לחיות. הם יוצאים יחד לסדרה של הרפתקאות, אשר במהלכן מגלים השניים שקיבלו יותר ממה שציפו.

שני השחקנים הראשיים אמיליה קלארק (לואיזה קלארק) וסאם קלפלין (וויל טריינר) עושים את העבודה בצורה היותר טובה. עין לא נשארת יבשה באולם לאחר 110 דקות קסומות. גם העובדה שהסרט מומלץ מגיל 12 ומעלה מעידה על כך שהוא מתאים לכל הקהלים.

מרגש, מדמיע, עשוי וכתוב נכון ונותן לכל אחד מאתנו זווית אחרת על החיים ועל ו"אהבת לרעך כמוך".