כלא
כלאצילום: iStock

חייל שמרצה עונש מאסר בכלא 6 הוכה קשות בראשו על ידי שני סוהרים. הוריו המבוהלים לא עודכנו במצבו. כך דווח בערוץ 2.

מהדיווח עולה כי שניים ממדריכי הכליאה במקום (מד"כים) הטיחו את ראשו של החייל בחוזקה בגדר הכלא לאחר שסירב לחזור לתאו, זאת לאחר שהוריו ביקרו במקום באופן שגרתי.

במהלך התקרית הקשה, קיבלה אמו של החייל שיחת טלפון שלא עלה בדעתה שתקבל. "אמא, תוציאי אותי מפה, הם הורגים אותי!", זעק בנה לאחר שככל הנראה הצליח לחטוף מאחד המד"כים את המכשיר הסלולרי שלו.

בשלב הזה נלקח ממנו המכשיר - השיחה נותקה, והאם נותרה מבוהלת והמומה. "אני לא האמנתי למה ששמעתי, רציתי למות באותו רגע", סיפרה האם בשיחה עם חדשות 2. "מיהרתי לחייג לבעלי שיחזור לכלא וידרוש מיד לראות מה קורה איתו, נטרפתי מדאגה ולא ידעתי מה קרה לו".

כתוצאה מהפציעה החמורה, הובהל החייל לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה - שם נזקק לשלושה תפרים. אביו התדפק על שערי הכלא במשך כשעתיים, עד שיצא אליו קצין במקום ואמר לו: "הבן שלך חי, אני לא יכול למסור פרטים על מצבו".

לאחר המקרה הקשה, מאז חזר מטיפול בבית החולים בעקבות פציעתו, הועבר החייל לתנאי בידוד, ורק כעבור שישה ימים, לאחר התערבות עורך דין, הוא הוצא מן הבידוד.

"אני לא מבינה איך יכולים לעשות דבר כזה לחייל ולהורים שלו", הוסיפה בכאב אמו של החייל. "לא ידענו כלום, רק דרך השיחה אלינו שנבוא להציל אותו. אחרי זה כל מה שנשאר לנו הוא להיטרף מדאגה".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה למקרה: "לאור העובדה שמדובר בחשדות כנגד שוטרים צבאיים, היחידה לחקירות פנים תפתח בחקירה בנושא".