שחקני נתניה. בעלים חדש, דרך חדשה?
שחקני נתניה. בעלים חדש, דרך חדשה?צילום: פלאש 90

מכבי נתניה יוצאת לדרך חדשה. שופטת בית המשפט המחוזי בלוד, השופטת עירית ויינברג נוטוביץ' קבעה היום (שלישי) כי הרוכש החדש של קבוצת הכדורגל מנתניה יהיה איש העסקים אייל סגל.

סגל, שהתמודד על רכישת הקבוצה מול צביקה ליבר, בעבר מנכ"ל קבוצת הכדורסל של אליצור נתניה, שהתפרקה מאז, נהנה מתמיכתה והמלצתה של עו"ד ליזה חדש, מי שמונתה כנאמנת הקבוצה שסברה כי יש להעביר את המועדון וזכויותיו אל איש העסקים הישראלי שישלם על כך 1.5 מיליון שקלים.

סגל הוא לא רק אוהד הקבוצה הנתייתית, אלא גם אחד מהתומכים העיקריים בקבוצה כשהעביר לקראת סיום העונה האחרונה כחצי מיליון שקלים לשם תשלום משכורות.

בתחילה בארגון השחקנים התנגדו להעברת ניהול הקבוצה לידיו של סגל, על אף שזה הציע את הסכום הגבוה ביותר מבין יתר המתמודדים, כששם טענו כי המכירה לידיו של סגל נעשתה בצורה תמוהה ואמרו כי "אם תאושר המכירה, ייגרם נזק בלתי הפיך לקבוצה". לאחר שהבינו כי איש העסקים רציני וכי אין בכוונתו להעמיק את המשבר של הקבוצה מהשרון, החליטו בארגון השחקנים לחזור בהם ולהיר את התנגדותם למהלך מכירת הקבוצה לידיו של סגל.

את עיקר כספו עשה סגל מהחברה שבבעלותו שעוסקת בפרוייקטים בתחום התקשורת האלקטרונית, כשגם עובדת היותו בן העיר משחקת לטובתו.

בתצהיר שהגיש לנאמנת עו"ד חדש, התחייב סגל להעמיד תקציב של עשרה מיליון שקלים לקבוצה שבכל מקרה תפתח את העונה בליגת המשנה, הליגה הלאומית, עם מינוס של 9 נקודות.

אמנם הבעלים המיועד החדש לא יצטרך לשלם את חובות העבר, אבל יצטרך לשאת בעול הכספי אם באופ"א או בפיפ"א יחליטו לקנוס את המועדון הנתיינתי גם על מקרי העבר, כשכרגע שלושה תיקים מתנהלים נגד נתניה בגופים אלו בטענה לחובות.

האם נתניה תחזור במהרה לליגה הבכירה תחת בעלותו של סגל?