המשאבים יוקצו. רגב וכחלון
המשאבים יוקצו. רגב וכחלוןצילום: דוברות משרד האוצר

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב ושר האוצר ח"כ משה כחלון סיכמו על הקצאת משאבים משותפת עם משרד הנגב והגליל לשדרוג האצטדיון בקרית שמונה והתאמתו לדרישות מנהלת הכדורגל.

ההחלטה התקבלה לאחר שלאחרונה שינתה מנהלת ליגת העל את הסטנדרטים הנדרשים לאירוח משחקי ליגת העל וכתוצאה מכך נקבע כי אצטדיון הכדורגל בקרית שמונה אינו עומד בסטנדרטים אלו וכי הקבוצה תיאלץ לנדוד בין מגרשים ולא לשחק במגרשה הביתי.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, ציינה "כפי שהבטחתי - קריית שמונה תארח את משחקי ליגת העל בכדורגל. הצלחנו בכוחות משותפים להגיע להבנות וסיכום מקורות מימון לטובת שדרוג האצטדיון בקרית שמונה והתאמתו לדרישות מנהלת הכדורגל".

"התחייבתי לשנות סדרי עדיפויות ולשים את הפריפריה במרכז ולא היה לי ספק שכך יהיה. אני גאה באנשי משרדי שעובדים לילות כימים להוציא לפועל את המדיניות שאני מובילה ומודה לכל העוסקים במלאכה", הוסיפה.

שר האוצר משה כחלון הדגיש, "אסור לפגוע בתנופת הספורט האדירה שמתפתחת בשנים האחרונות בנגב ובגליל והופכת לחלק אינטגרלי בחיי התושבים. אנחנו רוצים שקבוצות כמו קרית שמונה ובאר שבע ימשיכו להיות מועדונים מובילים בכדורגל הישראלי ויהוו דוגמה ומופת לערכו החינוכי של הספורט בפריפריה. אני מודה לחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון על פנייתה ופעילותה להסדרת הנושא".