ד"ר אברהם ליפשיץ
ד"ר אברהם ליפשיץששון תירם

בבנייני האומה בירושלים יערך מחר (רביעי) הכנס השישי של מנהיגי החינוך של החמ"ד.

ראש מנהל החמ"ד, אברהם ליפשיץ, אומר לערוץ 7 כי אין תחליף לחינוך המסור שמקבלים תלמידי החמ"ד, "נרשמו לכנס אלפי מורים וגננות, אין לנו מקום יותר, אפילו מורים מהחינוך הממלכתי ביקשו להגיע, כולם מבינים שאנחנו מביאים ערך מוסף למערכת החינוך".

לדבריו המורים והגננות הם המנהיגים של הדור הבא, "הכנס מיועד לכולם, למורים, גננות, מנהלים, יועצי חינוך ואנשי חינוך. מנהיג גדול יודע לגדל מנהיגים. גננת היא מנהיגה של גן ילדים, מורה הוא מנהיג של כיתה, אנחנו מתפללים על זה ועובדים על זה".

ליפשיץ מציין את התכנים מחר בכנס, "יש שלושה עשר מושבים לפי מקצועות, תחומים וגילאים. הכנס נפתח בחלק המקצועי של קבוצות הלימוד, הרצאות מקצועיות שעוסקים בפרקטיקה ובהעשרת המורה.

"בחלק השני מתחלקים לקבוצות העשרה, קבוצות שיעסקו בפורצי דרך כמו רמי לוי וג' יפית, קבוצות שיעסקו בעולם הנשמתי כמו משפחת רוזנפלד וסיפורה האישי של אשתו של אביתר בנאי. גם נעסוק ברב וברבנית גורן שהם הדמויות של השנה הבאה בחמ"ד".

לדבריו מנהיגי החמ"ד מבינים את גודל התפקיד, "המורה נמצא עמוק בתוך נפשו של התלמיד, ולמנהיג חינוך יש עולם עשיר של תכנים וערכים. במיצג המסכם נעסוק בשליחות הגדולה של המנהיגים שעושים את זה כל השנה עם הרבה ברק בעיניים, אהבה, מקצועיות ומצוינות".