חלק מהפריטים שגנבו
חלק מהפריטים שגנבוצילום: משטרת ישראל

ארבעה ערבים תושבי מזרח ירושלים ויו"ש נעצרו על ידי המשטרה בחשד שפרצו פעמים רבות לדירות מגורים בדרום הארץ וגנבו מהן רכוש רב.

חברי הכנופיה נעצרו בימים האחרונים בדרום הארץ, כשביקשו לחזור עם הרכוש הגנוב לכיוון ירושלים. משהבחינו החשודים בשוטרים, החלו להימלט מהרכב, שני מהם נעצרו והשניים הנוספים נעצרו לאחר מרדף קצר.

בבדיקה שבוצעה בשטח התברר כי הרכב שבו נסעו הינו רכב גנוב שהוחלפו לו לוחיות הרישוי. כמו כן ברכב נתפס רכוש רב החשוד כגנוב הכולל תכשיטים, מחשבים, מצלמות, כסף מזומן וכן כלי פריצה. כלל החשודים הובאו לחקירה בימ"ר ירושלים.

מממצאי החקירה עולה כי ארבעת הערבים נהגו לתאם ביניהם את מועדי הפריצות. כשהיו מגיעים לישוב בדרום, היו מבצעים סריקות ותצפיות על בתים, ובהמשך מבצעים את הפריצות לדירות וגונבים רכוש רב.
עם חזרתם לירושלים היו מחלקים ביניהם את הרכוש שגנבו.

עד כה מיוחסים להם כ-10 פריצות לבתי דירות במהלך השבועיים האחרונים. חוקרי הימ"ר איתרו שלושה מבעלי הדירות שביתם נפרץ ואף הוחזר להם הרכוש שנגנב.

מעצר החשודים הוארך פעמיים וביום ראשון הקרוב יובאו בפני בית משפט השלום לדיון בעניינם.

מפקד ימ"ר ירושלים אמר כי "מדובר במעצר של חברי כנופיה שפעלו בשיטתיות ובתיאום במטרה לפרוץ לדירות ולגנוב מכל הבא ליד.

"פעילותם הנחושה והמקצועית של בלשי וחוקרי הימ"ר הובילה למעצרם של חברי הכנופיה ובהמשך יועמדו לדין. אנו נמשיך בפעילותנו העקבית למען הגברת תחושת הביטחון האישי של הציבור", הבטיח.