קצין הגמ"ר שומרון ושוואקי בקבר יוסף, השבוע
קצין הגמ"ר שומרון ושוואקי בקבר יוסף, השבועצילום: יניב שמידט

מאמין בנסים

"שיר הנושא של האלבום החדש שלי, הקדשתי אותו לר' שלום רובשקין, יהודי יקר וחסיד חב"ד שנגזר עליו עונש מאסר ממושך בכלא אכזרי בארה"ב (מי שקורא את הריאיון הזה ועדיין נמצא בבית הכנסת מוזמן להתפלל לזכות ר' שלום מרדכי הלוי בן רבקה הי"ו).

בתוך שבועות מספר השיר הזה הפך ללהיט. הופעתי בחודש האחרון על כמה במות באירופה ובדרום אמריקה וההיסטריה סביב השיר הזה הפתיעה אותי מאוד".לבי במזרח ואנוכי בסוף מערב – מקווה שנזכה בע"ה לעלות עם כל המשפחה לארץ הקודש בעתו ובזמנו. אין כמו ארץ ישראל!

ארץ ישראל

"נולדתי כאן ואני שמח להגיע כל הזמן להופיע ולשמח את עם ישראל. המופע הקרוב שלי יתקיים בשומרון, ביישוב איתמר, כדי לחזק את התושבים היקרים שמגנים על כלל ישראל בארץ הקודש. במופע אארח את ידידי היקר יונתן רזאל, וכמובן תהיה לנו הפתעה בלילה הזה..."

חיים בנכר

"לבי במזרח ואנוכי בסוף מערב" – מקווה שנזכה בע"ה לעלות עם כל המשפחה לארץ הקודש בעתו ובזמנו. אין כמו ארץ ישראל!"

ילדים

"שתי בנות ושלושה בנים, בן פורת יוסף, מתפלל עליהם ומשתדל כל הזמן שיגדלו בדרך התורה והמצוות – 'זה הקטן גדול יהיה'".

הילדות שלך

"משולבת,. חייתי קצת בארץ הקודש, ובגיל צעיר עזבה משפחתי לארה"ב. שרתי תקופה עם אח שלי אצל ירחמיאל ביגון בפרחי מיאמי. נכנסתי לענייני המוזיקה ברצינות לאחר החתונה".

רגע מרגש

"בשבוע שעבר הופעתי בברזיל, בריו דה ז'נרו, מקום רחוק ונידח יחסית שאחוזי ההתבוללות בו גבוהים בכל קנה מידה; קרוב ל-75% מהיהודים שם מתחתנים עם גויים, רחמנא ליצלן. הופעתי שם כמה וכמה פעמים, וב"ה זה מביא חיזוק משמעותי למקומיים שם. לפני כמה שעות המנהל שלי שרון דניאל קיבל הודעה מרגשת מאוד מהרב המקומי: 'אנשים שרחוקים מאוד מאוד מהדת ומהיהדות בכלל טוענים שבאו למופע וזו הייתה למעשה הפעם הראשונה בחיים שלהם שהם שמחו על כך שהם יהודים'. זה משפט מטלטל ביותר ורב משמעות, במיוחד כשמדובר במקום שבו רוב האנשים מתבוללים.

"אם הצלחנו לרגש מישהו עד כדי כך, זה אומר שיש סיכוי שהוא ימשיך את הקשר ליהדות ואף יקים משפחה יהודית. זה שווה את כל הטיסות מסביב לגלובוס, עם כל הטרחה הכרוכה בכך. זו תחושה של שליחות אמתית לקידוש שם שמים. תגובות דומות קיבלנו גם מסאו פאולו, מלונדון, מפריז, מדרום אפריקה, ממקסיקו ומעוד מקומות. ב"ה זה אומר שאנו בכיוון הנכון".

שירה באנגלית

"Cry No More, I Can Be, ועכשיו באלבום החדש We Are a Miracle, חשוב לי מאוד לשלב שירים באנגלית ולהעביר את המסרים שאני מאמין בהם לכל העולם גם למי שלא דובר עברית. ב"ה התגובות מחממות את הלב, ובקרוב אנחנו עומדים להשיק את הקליפ הרשמי לשיר We Are a Miracle. עובדים על זה יותר משנתיים בצילומים ובעריכות באולפנים בהוליווד, לוס אנג'לס. צפו להפתעות".

שפת הקודש

"מתפלל, לומד וכמובן שר את רוב המוזיקה שלי בלשון הקודש. עכשיו גם עברתי לאייפון, ויש לי מקלדת בעברית".

הראפר טונה

"מה זה? אני מעדיף דג סלמון".

דונלד טראמפ

"הייתי ממליץ לו לאמץ את אמרת חז"ל 'סייג לחכמה שתיקה'... אני לא מכניס את עצמי בענייני פוליטיקה, סומך על הקדוש ברוך הוא שהוא יודע מה הכי טוב. למען האמת, לא חשבתי שהוא יגיע לאן שהגיע בזירה הפוליטית, וזה באמת מעניין, כנראה יש לקב"ה תכניות אחרות. בכל אופן דבר אחד אני יכול לומר, שיש לטראמפ בתי מלון טובים ובשמים מעולים".

דודו אהרון

"'כי בלעדייך זה קשה כל כך יא אמא...'. שמעתי שהוא התארס בשעטו"מ, ואני מאחל לו ולמשפחתו את כל הטוב שבעולם".

חנן בן ארי

"עוד לא שמעתי, אבל צפוי לנו שיתוף פעולה מעניין בקרוב".

חרדים, חילונים

"כולנו יהודים! לא אוהב את הקטלוגים והקטגוריות. כל יהודי הוא בן של מלך".

גמרא

"ב"ה זוכה בכל יום ללמוד דף יומי ולהעביר שיעור בקהילה שלנו כאן, בדיל ניו גרז'י".

צה"ל

"הצבא הכי טוב והכי מוסרי בעולם, נקודה. זכיתי לעשות מופע ענק עם החיילים בהיכל נוקיה תל אביב. לאחר שראיתי את השנאה בתקשורת העולמית במהלך מבצע עופרת יצוקה אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות משהו ולחבק את החיילים האלה, וכתבתי לכבוד המעמד הזה שיר מיוחד עם איצי וולדנר, 'מי שבירך לחיילים'. בשנה שעברה הגעתי גם לבסיס הנח"ל החרדי ועשינו מופע עם הלהקה שלי, היה אש ממש".

כדורסל

"פעמיים בשבוע נפגש עם החבר'ה פה בשכונה למשחק טוב. אני יכול להגיד שאחרי המשפחה, הלימוד והמוזיקה מגיע הכדורסל".

חזנות

"יש מי שאוהבים יותר ויש מי שפחות, אני מאלה שפחות אבל יוצא לי לשמוע מדי פעם".

ספר אהוב

"אין לי כל כך פנאי לקרוא ספרים, יוצא לי פה ושם מדי פעם לקרוא. כרגע אני שקוע בתלמוד בבלי בבא קמא".

שלומי שבת

"חבר יקר. לא סתם קוראים לו 'אמן הנשמה', איך שהוא פותח את הפה הלב שלי מתמלא ברגש. שרנו יחד דואט באלבום הקודם שלי, 'קולות', והופענו יחד בישראל ובפריז. בקיץ שעבר הפתעתי אותו והגעתי למופע שלו בברכת הסולטן בירושלים – היה מרגש מאוד".

אברהם פריד

"גדול הזמר החסידי ללא ספק, הוציא אלבום חדש לאחרונה ואני מאחל לו המון הצלחה".

דמות

"מרן שלי – דמות מופת אהובה. הקדשתי לו שיר געגוע באלבום החדש כהוקרה על הזכות להסתופף בצלו בצמתים המשמעותיים של חיי. מילות השיר, שכתב ידידי אודי דמארי, מדברות בעד עצמן ומשמשות נדבך נוסף בזיכרון ובהבעת הרגשות של רבים בעם ישראל, החשים את השפעתו המתמשכת של גדול הדור. גדול שפרץ כל מוסכמה אפשרית וטבע את חותמו המיוחד לדורות הבאים".

ירושלים

מעולם לא זזה שכינה מכותל המערבי... וגם אני משתדל שלא לזוז מארץ הקודש בלי תפילה אחת במקום הקדוש הזה".

הצטרפו עכשיו למנויי "מקום בעולם", מגזין הנוער של עולם קטן.

לדפדוף בגליון לדוגמא לחצו כאן