שיפור במעמד ובשכר המאבטחים
שיפור במעמד ובשכר המאבטחיםאילוסטרציה. פלאש 90

בהמשך לסיכומו של שר האוצר, משה כחלון, עם יו"ר ההסתדרות החדשה, אבי ניסנקורן לפעול למיגור תופעת הפיטורין המחזוריים של עובדי השמירה בבתי הספר במהלך החופש הגדול - משרד האוצר, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות יחד עם המשרד לביטחון פנים, הגיעו להסכמות על אופן יישום ההסכם.

מלבד השיפור המשמעותי והנדרש בזכויות העובדים, התיקון יאפשר לרשויות המקומיות להגדיל את האבטחה באירועים ציבוריים המתקיימים בזמני החופש. זאת, במיוחד נוכח האירועים הביטחוניים שפוקדים את ערי ישראל בחודשים האחרונים.

שר האוצר, משה כחלון אמר כי "בקיץ האחרון נפל דבר בישראל, החלטנו שאנחנו מסתכלים לעובדים בעיניים".

"ידענו שמדובר בדרך ארוכה שמחייבת שיתוף פעולה ומצריכה השקעה והתמדה. בחודשים האחרונים אנשי משרדי נותנים את הגלים והמשאבים הנדרשים למשרדים לצורך יישום ההסכם. היום, אנחנו יכולים לבשר על הצלחה נוספת בדרך ליישום של ההסכם. אני רוצה לברך את יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, שראה עין בעין את חשיבות הנושא של הבטחת זכויות הוגנות לעובדים החלשים ביותר ורתם את כלל הרשויות המקומיות להשלמת התיקון כבר בשנה זו", אמר כחלון.

יו"ר מרכז שלטון מקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס הוסיף, "אני שמח כי אחרי מאמצים שהובלנו נחתם הסכם מוצלח למאבטחי מוסדות החינוך עם ההסתדרות והאוצר. דאגה למאבטחים במוסדות החינוך ולכל עובד בשלטון המקומי היא דאגה לשירות טוב יותר עבור התושב.