אופק בוכריס
אופק בוכריסצילום: פלאש 90

רעייתו של תא"ל אופק בוכריס, נעמה, עומדת לצד בעלה מאז התפוצצה הפרשה וממשיכה לתמוך בו גם אחרי הגשת כתב האישום אתמול.

"אני מופתעת והמומה מההחלטה הפחדנית של הפרקליט הצבאי הראשי", אמרה בוכריס לעיתון ידיעות אחרונות. ''הוא קיבל את כל הכלים המשפטיים כדי לסיים עם העלילה הזו.

''ההחלטה הזו, המצטרפת אל האופן השערורייתי שבו נוהלה החקירה, מעלה תהיות לגבי דברים שבתמימותי לא האמנתי שיכולים להיות", הוסיפה נעמה. ''האמונה היחידה שנשארה איתנה לאורך כל החודשים שעברנו היא באופק וביושרו. אין דבר חזק יותר ממה שיש לנו בבית".

תא"ל בוכריס: זה קרב חיי ואני אנצח בו

אתמול הודיעה הפרקליטות הצבאית כי החליטה להאשים אותו את תא''ל בוכריס באונס ובמעשה סדום. מדובר בקצין ולוחם עתיר זכויות, הפרקליט הצבאי הראשי מסר כי ההחלטה להעמידו לדין התקבלה בלב כבד.

"במסגרת חקירה יסודית, עלו ראיות לכאורה לכך שהקצין ביצע מספר עבירות מין חמורות כלפי חיילת זוטרה בשירות חובה, וכלפי קצינה, בעת שהשתיים שירתו תחת פיקודו כמפקד חטיבת גולני. על כן, החליט הפצ"ר על הגשת כתב האישום", נמסר מדובר צה''ל.

בשעות הערב כינס בוכריס מסיבת עיתונאים מחוץ לביתו במצפה נטופה שבגליל, וטען כי כל המיוחס לו בכתב האישום לא התרחש מעולם.

"קבלתי בתדהמה את החלטת הפצ"ר להגיש כתב אישום. העניין כולו יתברר בבית הדין. כל מי שעיין בחומר החקירה יודע שאין שחר להאשמות. כרגע יש נייר שאומר שעשיתי כך וכך וזה שטר שצריך לפרוע אותו", אמר.

בוכריס הבהיר, "זהו קרב חיי ואנצח בו. לא היו דברים מעולם, לא היה ולא נברא. כתב האישום הוא שטר שיצטרכו לפרוע אותו. להאשמות הללו אין שחר. אני בטוח שכשהעניין יובא לבית הדין בהליך פומבי, האמת תצא לאור. אני מודה לתומכי, לחברי ולכל מי שעודדו אותנו ושותפים לאורך כל הדרך".