נסראללה
נסראללהצילום: רויטרס

ערוץ "אל-מיאדין" של חיזבאללה מפרסם הערב (מוצאי שבת) תיעוד נוסף כחלק מסדרה בת שלושה פרקים, שבו נראים הרגעים שלפני חטיפתם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר בשנת 2006.

באחת התמונות נראה מפקד צוות החטיפה חאג' קאסם, שנהרג לאחר מכן במלחמת לבנון השנייה, מודד את גדר המערכת, בעת ההכנות לחטיפה.

יחד עם זאת, נראים ההאמרים שבהם נסעו גולדווסור ורגב דקות ספורות לפני האירוע.

אמש שודר ב"אל-מיאדין" הקדימון, שבו ניתן היה לראות את אימוני אנשי יחידת הקומנדו של חיזבאללה לקראת החטיפה. כמו כן הבטיחה הרשת לשדר תיעוד חדש מהרגעים שקדמו לחטיפה עצמה - מהתצפיות על הרכב שבו נסעו החיילים ועד לחציית הגדר וחטיפת החיילים.

בפרק הראשון ששודר תועד ראש הזרוע הצבאית עימאד מורנייה, שחוסל בדמשק ב-2008 ונכח באימון האחרון לפני החטיפה, כשהוא נותן הוראות לאנשי החולייה.

כמו כן, שודרו תמונות ממצלמת התצפית של חיזבאללה שעקבה אחר הפטרולים של צה"ל בנקודה 105 ואמדה את המרחק בין שני ההאמרים. בפרק הופיע גם חאלד בזי, מפקד החוליה שחטפה את שני החיילים שנהרג בקרבות במלחמת לבנון השנייה.

רשת הטלוויזיה שידרה גם קולות מרשת הקשר הצה"לית, ובה נשמע אהוד גולדווסר זמן קצר לפני שהרכב שבו נסע הותקף. ב-2007 כבר פורסמה הקלטה דומה עם קולו של גולדווסר.