ללא כוכב הקבוצה בעונות האחרונות, רחוק מאצטדיונה הביתי וללא תמיכת קהל האוהדים שלהם, גברו הערב (ראשון) הצהובים מתל אביב על מכבי פתח תקווה במשחק הראשון שלהם לעונה החדשה בגביע הטוטו שבכדורגל, בתוצאה 1:0.

הצהובים מתל אביב פתחו את העונה החדשה בכדורגל הישראלי ברגל ימין, כשגברו על הפתח תקוואים משער של עדן בן בסט לאחר בישול של יוסי בניון בדקה ה-61.

המשחק שהתקיים באצטדיון בנתניה, אצטדיונה הביתי של הצהובים מתל אביב במשך 3 השנים הקרובות, לאחר שאצטדיונם הביתי המקורי, אצטדיון בלומפילד עובר שיפוץ, התקיים לעיניי מאות אוהדי האורחת מפתח תקווה, זאת בשל עונש שחל על המכבים מתל אביב עוד מהעונה שעברה.

האווירה המנומנמת בנתניה השפיעה גם על השחקנים שעל כר הדשא, כשכדורגל גדול לא זכו האוהדים לראות, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים וכמעט גם שללא מצבים מסוכנים.

מי שהשתלט על עמדת המפתח אצל הצהובים בלכתו של ערן זהבי הוא לא אחר מאשר קפטן מכבי חיפה בעונה שעברה, יוסי בניון. בניון אמנם רחוק מכושרו, אך לליגה הישראלית כנראה שזה מספיק. רבע שעה בתוך המחצית השנייה, התחיל בניון מהלך מצוין באגף ימין ומצא את בן בסט שעתידו בקבוצה לוט בערפל, ועם בעיטה חזקה כבש את השער היחיד במשחק, שער הניצחון הראשון לעונה בכדורגל הישראלי.

כעת יתרכזו שחקני הצהובים מתל אביב במשימה הבאה שלהם: ניצחון על פנדורי הרומנית במשחק הגומלין והעפלה אל שלב הפלייאוף של הליגה האירופית, בדרך להופעה בשלב הבתים של הליגה היוקרתית.

תקציר המשחק בין מכבי ת"א לפנדורי
באדיבות ערוץ 20