הביקורת של בן דהןערוץ הכנסת

סערה התחוללה במליאת הכנסת היום (רביעי) כאשר סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הטיח בחברי הכנסת מהצד השמאלי של המפה הפוליטית כי הם מתכחשים לעבודה שבעזה יש שלטון טרור שאזרחיו אינם מעניינים אותו.

"עם כל הכבוד, מי שאשם, תגידו את האמת, זה שלטון החמאס שלוקח את הכסף של הפלסטינאים לטובת טרור ולא משקיע אגורה אחת לטובת האזרחים! זאת הבעיה האמיתית ואת זה אף אחד מכם אינו מעז לומר", הצהיר בן דהן.

הוא הוסיף, "אני אומר את זה כאן, את החמאס לא מעניינים האזרחים בעזה, לא מעניין אותו המים שהם שותים. כל מה שמטריד אותו זה איך לבצע פעולות טרור במדינת ישראל".

לדברי סגן השר, מדינת ישראל מכניסה לרצועת עזה 1,000 משאיות ביום ומסייעת בכל מה שנדרש. אתם מתלוננים על מדינת ישראל שעושה את כל המאמצים, שהקציבה מיליונים שהם לא משלמים לא לחשמל ולא למים. התשלום היחיד הוא בקיזוז מכספי המיסים, הם לא משלמים על הדברים שמקבלים מאיתנו ביד רחבה".

במהלך הנאום הטיח סגן השר בן דהן בח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת), "האמת לא נעימה ולא נוחה לך והעובדות לא מבלבלות אותך, אבל תשמע ותקשיב, זו האמת. בעזה קיים שלטון טרור שלא אכפת לו מאזרחיו, שלא איכפת לו אם יזרמו שפכים ברחובות".

בהמשך הזכיר סגן השר לח"כים מהשמאל כי הם הבטיחו שרק אם יגורשו היהודים מגוש קטיף, עזה תפרח. "רק אתמול ציינו פה בכנסת 11 שנים לגירוש מגוש קטיף. תיזכרו איזה תיאורים תיארתם בפנינו, מה יקרה בעזה, סינגפור תקום בעזה, מקום נפלא ואדיר".